Hi
Hrvatska - Nizozemska u Splitu
Er wordt wel gezegd… “voetbal is oorlog” nou daar hebben beide team morgen echt geen oren naar, reken maar, dit wordt een heerlijke “voetbal pot” en nou maar hopen dat het volkslied goed gezongen wordt….
Woensdagavond 6 februari, in Split, nou daar gaan we dan, medicijnen mee en vrolijk op naar Split. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, haha van mij mag Kroatië winnen hoor (dit maak het op visite gaan bij de div. Kroaten er alleen maar gezelliger op.)
Pranjic verwacht in Split een open wedstrijd met twee teams die de aanval niet zullen schuwen. Hij hoopt dat Kroatië de wereld kan laten zien dat het een voetbalnatie is waar rekening mee gehouden moet worden. Pranjic rekent op een goed resultaat tegen Oranje. ,,Thuis presteren we sterk, we hebben al zes, zeven jaar niet meer verloren.’’
Hoewel het EK pas komende zomer wordt gespeeld, werpt het voetbalevenement zijn schaduw ver vooruit. Kroatië wil presteren en Pranjic wil de komende maanden bij Heerenveen aangrijpen om Bilic te bewijzen dat hij in juni deel moet uitmaken van het Kroatische middenveld.
Mooie site voor de échte liefhebber, kan je alvast een beetje warm lopen… http://www.hns-cff.hr/
Ik hoop wel dat Danijel Pranjic (voetballer bij Heerenveen) meedoet want van hem krijg ik het shirt op de benefit-avond met Oliver Dragojevic. he… hihi Oliver woont ie toevallig ook niet in Split? Nou ik hou je op de hoogte.
cleppie www.kroatieclub.eu