engeland - kroatie

• geert

de vraag of, na de winst van kroatie op engeland, kroatie nou zo goed is of engeland zo slecht, is na gisteren wel beantwoord.

als nederland met een b-team tegen een nagenoeg identiek kroatisch elftal, in een tot de nok toe gevuld, stadion met agressieve supporters (woorden edwin van der sar) met 0-3 wint, betekent dit dat zelfs cyprus, andorra of san marino die dag van engeland had gewonnen.

kroatie weer met beide benen op de grond en mijn leven een stuk makkelijker.

• Carla

Ik denk dat het niet zozeer om agressieve supporters gaat alswel om dolenthousiaste supporters! Ze klapten en juichten zelfs spontaan toen Nederland 't derde doelpunt scoorde!!!

• geert

haha, dat was niet enthousiast voor nederland maar cynisch naar kroatie!

het zal me niets verbazen als binnenkort een kroatische speler wordt mishandeld door eigen supporters zoals dat wel vaker gebeurt.

• eddy

Volgens mij bedoelde vd Sar het ook niet negatief…… Toen Sneijder een mooie actie maakte die net geen doel trof klonk er ook applaus van het Kroatische publiek.

Engeland is inderdaad niet zo goed en leeft vooral van de traditie en een heroisch verleden maar zoals Kroatie op Wembley speelde vond ik toch wel buitengewoon.

Gisteren was Nederland gewoon beter en daar viel ook niets op af te dingen.

• JaPa:o)

Dus van Basten mag blijven!

JaPa.

• geert

alles beter dan een bondscoach met een oorbelletje!

zoooo jaren '80.

• Gita

Ik vraag me echt af wat Geert toch tegen kroatie heeft. Altijd negatief.

Ik begin een beetje medelijden te krijgen met deze gefrustreerde man.

Ook vraag ik mij af waarom hij toch elke keer weer op dit prikbord komt. Blijkbaar geeft het hem een kick om af te geven op Kroatie.

Tja……

Tuurlijk mag iedereen zijn mening geven maar ik neem hem niet meer serieus.

• eddy

Nee…..het is tijd voor een frisse wind bij Oranje.

• spinat

ja inderdaad…ik vroeg me net precies hetzelfde af. geert, wat is echt jouw probleem?? heb je niks beters te doen of zo?

• Irena

helaas helaas helaas.

Kroatië dacht er iets te makkelijk over denk ik.

Maar op het EK gaan we knallen !