engeland - kroatie

• geert

iedereen die objektief naar kroatie kijkt, kan mij op geen leugen betrappen en moet mij gelijk geven.

maar ja, weinig objektiviteit op dit forum.

• spinat

het is ook niet mijn doel om je op een leugen te betrappen, het valt me echter alleen op dat als kroatie ook maar een beetje negatief in de publiciteit komt jij er als de kippen bij bent om dit te melden. een beetje triest.

• Robert

't is maar wat je onder een leugen verstaat zullen we maar zeggen. Die opmerking over Kroatische wijn in een topic hieronder vind ik op z'n zachtst gezegd niet waar….

In plaats van dergelijke ongenuanceerde opmerkingen zou je misschien wat vaker de woorden “vind ik” kunnen gebruiken.

• Ruzica

Geert !!!!!!!

Wat doe jij nog in Kroatië????

Hoe reageren trouwens de kroaten op jou ????

ik denk dat ik het wel weet vandaar jou frustratie hier op het prikbord :-(

• craig

Geef Geert gewoon DE RODE KAART simpel dan is iedereen gerust.

en geef hem een ^6 maanden schorsing van dit forum !!!!! dan kan hij iemand anders vervelen op en andere forum.

Ik ben een Ex Prof footballer dus plus ben ik een Englesman,dus ik denk ik zal meer verstand/Begrijp hebben van voetbal,dan de gewoon kritek (GEERT)

.

• mihael

heeft niks te maken met hoe goed nederland was!

kroatie was gewoon slecht!!

• Evelien

@ Geert: op dit forum ben je één van de weinigen (zo niet enige!) die het waagt om een kritische noot te plaatsen. Dit wordt blijkbaar niet gewaardeerd door de overige prikbordbezoekers.

Juist doordat sommige prikbordbezoekers zich nogal snel aangevallen voelen, kun je soms beter je mening voor je houden is mijn ervaring…

Al zou je denken dat een forum ook voor discussie bedoeld is ;-)

• job

ik zie nergens dat geert jou aanvalt op je voetbalkennis.

en craig, voetballen bij wageningen en winterslag is geen garantie voor voetbalkennis.

• eddy

Wat een onzin. Ik ben ook niet vies van een beetje kritiek en behoor ook niet tot de groep van Kroatie adepten maar het moet wel een beetje zinnige kritiek zijn.

Het publiek in Split was helemaal niet overdreven agressief , misschien wel teleurgesteld in het Kroatische team……..en op de Balkan wordt dat nu eenmaal op een andere manier geuit.

Geert reageert een beetje als een gefrustreerde ouwe zeur maar ook die mensen vind je in een forum :-)

• Guy

Craig,doe eens niet zo agressief op dit forum:ieder zijn mening!!Denk aan je hart!!