iedereen die objektief naar kroatie kijkt, kan mij op geen leugen betrappen en moet mij gelijk geven.
maar ja, weinig objektiviteit op dit forum.
Geef Geert gewoon DE RODE KAART simpel dan is iedereen gerust.
en geef hem een ^6 maanden schorsing van dit forum !!!!! dan kan hij iemand anders vervelen op en andere forum.
Ik ben een Ex Prof footballer dus plus ben ik een Englesman,dus ik denk ik zal meer verstand/Begrijp hebben van voetbal,dan de gewoon kritek (GEERT)
.
@ Geert: op dit forum ben je één van de weinigen (zo niet enige!) die het waagt om een kritische noot te plaatsen. Dit wordt blijkbaar niet gewaardeerd door de overige prikbordbezoekers.
Juist doordat sommige prikbordbezoekers zich nogal snel aangevallen voelen, kun je soms beter je mening voor je houden is mijn ervaring…
Al zou je denken dat een forum ook voor discussie bedoeld is ;-)
Wat een onzin. Ik ben ook niet vies van een beetje kritiek en behoor ook niet tot de groep van Kroatie adepten maar het moet wel een beetje zinnige kritiek zijn.
Het publiek in Split was helemaal niet overdreven agressief , misschien wel teleurgesteld in het Kroatische team……..en op de Balkan wordt dat nu eenmaal op een andere manier geuit.
Geert reageert een beetje als een gefrustreerde ouwe zeur maar ook die mensen vind je in een forum :-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?