Camping Rovinj

• petra

Hoi,

ik ga samen met mijn vriend (we zijn 25 en 26) deze zomer naar Rovinj. We weten alleen niet zo goed welke camping we nou moeten kiezen. Welke is het beste, schoonste en het leukste? Camping Amarin, Polari, Vestar of Valdaliso?

Ik houden van mooie plekken met schaduw, een mooi strand, mooi uitzicht, schoon sanitair en er moet ook wat te doen zijn op de camping.

Wie heeft er ervaring en kan ons adviseren?

Alvast bedankt!

Petra

• wil

strand heb je alleen in het zuiden

• wil

http://kooij.mijnalbums.nl/

• Lisa

Hoi Petra,

Camping Valalta is een topcamping, al een aantal jaren genomineerd als beste en mooiste camping van Istrië, en met een prachtig eigen zandstrand en van alles te doen.

Succes!

Gr. Lisa

• petra

Hoi Lisa,

bedankt voor je advies. Jij zou deze camping dus kiezen? Heb je ook ervaring met de andere campings? Ik dacht trouwens dat ze in deze streek geen zandstranden hadden? Of heeft de camping deze zelf aangelegd? En is er ook een zwembad? En voldoende plekken waar ook schaduw is?

Groetjes,

Petra

Lisa schreef:

>

>

>

> Hoi Petra,

>

> Camping Valalta is een topcamping, al een aantal jaren

> genomineerd als beste en mooiste camping van Istrië, en met

> een prachtig eigen zandstrand en van alles te doen.

>

> Succes!

>

> Gr. Lisa

• Lisa

Hoi Petra,

Heb bijna alle camping gehad in Istrië en Dalmatië, maar dit is en blijft mijn favoriet, een stukje paradijs op aarde zo'n mooie camping!

Ze hebben zelf een groot zandstrand aangelegd en er zijn 2 zwembaden 1 zoet en 1 zoutwater, verder heel veel te doen kijk maar eens op www.valalta.hr bij de foto's van de camping, het strand en het zwembad, deze camping heeft meerdere restaurants waar je goed kan eten!

De kampeerplaatsen zijn ook super..

Gr. Lisa

• Jo

Maar wel een FKK-camping.

• Lisa

Ja, natuurlijk, als je dat eenmaal hebt ervaren wil je niets anders meer!

Het zijn schonere campings, beter publiek geen plakplaatjes en kratjes bier in de voortent oid

Geen harde harde muziek van je buren, mensen houden meer rekening met elkaar omdat ze vaak beter opgeleid zijn.

Heb jaren op een textielcamping gestaan en nu sinds 3 jaar FKK wat een ontdekking/ervaring te laat achter gekomen door allemaal vooroordelen van mezelf uit, gelukkig heb ik mijn chroom etc… toen overwonnen anders had ik dit moeten missen, wat een vrijheid en wat een fantastische camping!

En ach, het FKK is natuurlijk uitgevonden in Kroatië, het is daar zooo normaal!

• Jo

Tuurlijk, voor mij géén probleem, hoor! Ik dacht, ik zet het er maar even bij tav de vraagsteller!

• elly

Hallo,

Wij gaan dit jaar naar valdaliso, fijn als je verder geen beperkingen hebt om naar een FKK camping te kunnen gaan, heb een stoma en zie mezelf niet geheel naakt lopen, dus is nit voor iedereen weggelegd,

groetjes elly