foto,s

• Johanna

Hallo

wie heeft mooie foto,s van de omgeving in Zadar of op welke site kan ik foto,s zien

wij gaan voor het eerst naar Kroatie dus ik wil alvast in de stemming komen,

en wie heeft wat meer foto,s van de camping Zaton andere dan op de site van de camping.

alvast bedankt

• karel

Hallo,

Google, afbeeldingen, Zadar.

Teveel om allemaal te kijken.

Geldt ook voor de camping natuurlijk.

Als U in een appartement gaat, heb ik eventueel wel wat andere fotos.

Karel

• Bo

Hoi Johanna,

Foto's zat van camping, zadar,split etc.

Zeg maar naar welk e-mail adres en ze komen eraan.

Groetjes,

Bo

• Johanna

ben benieuwd stuur maar

• lipik

www.photocroatia.com

massa's foto's uit alle regio's !

veel kijkplezier

• Johanna

inderdaad veel foto,s lijkt me er inderdaad heel mooi,

maar zou het ook wel leuk vinden wat foto,s van de camping te zien vooral

wat foto,s van de plekken en de toiletgebouwen heb al veel meningen gelezen,maar die zijn nogal verdeeld.

• Bo

Hoi Johanna,

Foto's aangekomen ?

Heb geprobeerd ze in 1 map te versturen, maar jouw hotmail reageerde daar slecht op.

Dus toen maar stuk voor stuk verzonden, hoop dat je in-box niet vol zat want dan

zijn ze alsnog niet aangekomen.

Groetjes,

Bo

• Johanna

Hallo bo

ja de foto,s zijn aangekomen,had alleen direct niet in de gaten dat ze van jou waren heb ze opgeslagen.

heb nu net een KCK voor me liggen over Dalmatie ,ziet er toch wel heel mooi uit he.ik ben nog niet helemaal overtuigd ,want ik zie toch wel wat tegen de reis op,maar als we er 3 dagen over doen ,moet het gemakkelijk te doen zijn.

weet je misschien ook nog campings waar we kunnen overnachten?

Duitsland en ik denk Slovenie.

maar nog bedankt voor de foto,s

• Guy

Hallo Bo,is de mail met foto's en info goed en duidelijk overgekomen?

• ywtje

Hoi Johanna,

Wij kiezen er ook voor om het allemaal op ons gemak te doen, en overnachten ook 2 keer onderweg.

Onze eerste stop na ongeveer 550 (op een zaterdag) en de tweede vlak voor de grens van Slovenie op ong. 1150 km. De volgende middag zijn we dan op ons eerste overnachtingsadres in Kroatie.

Als je meer wilt weten over de campings die we aandoen dan hoor ik het wel, ze liggen ieder geval aan de doorgaande route.