foto,s

• Johanna

Hoi ywtje

komen jullie ook uit Friesland? of heb je geen friese naam.

maar ja dat hebben wij ook in gedachten omdat het die zaterdag 19 Juli denk ik toch druk wordt op de weg denk ik dat we om een uur of 11 vertrekken achter de drukte aan en dan ook een 500 of 600 km te rijden en dan zondags het langste stuk maar ik denk dat we dan al verder zijn dan 1150 km dus dan zal het in Slovenie zijn dat we overnachten.maar jullie zoeken ook nog een overnachtingscamping in Kroatie? waar gaan jullie heen dan?

gr Johanna

• ywtje

Wij komen uit brabant in de buurt van Tilburg dat had ik eigenlijk erbij moeten vermelden.

Wij hebben onze derde overnachting in Kroatie bij de Plitvice meren, zijn er al geweest dus gaan niet naar het park maar willen er eens lekker rondwandelen.

Volgende dag weer ong. 4 uurtjes rijden naar Kastela vlak bij Split, weer lekker rond wandelen, zwemmen en dan de volgende dag met de boot naar het eiland Vis, daar zullen we 1 week in een appartement verblijven. Daarna nog 2 weken naar het Schiereiland Peljesac op een camping. Van daaruit zullen we terug gaan met de boot naar Rijeka en dan weer op huis aan. Wij maken dus van iedere reisdag een vakantiedag uiteraard moet je genoeg tijd hebben om het zo te kunnen doen.

Wij gaan al half juni dus waarschijnlijk nog nergens echt druk.

Gr. Ywtje

• ellen van kooij

Op http://kooij.mijnalbums.nl kan je de foto's zien die ik afgelopen jaren gemaakt heb.

Als je nog vragen hebt, mail je maar!