100500 bezoekers voor vriend cleppie

• Dick

Prikbord bezoekers,

De site www.kroatieclub.eu heeft inmiddels 100.500 bezoekers. Geweldige stimulans voor ‘cleppie’ om, als zoveel anderen, het vakantieland bij uitstek

onder de aandacht te brengen en te houden.

Niet alleen door geweldige promotie, maar ook aandacht vragen voor de noden die aanwezig zijn, in bepaalde gebieden van het land.

Op naar een volgende mijlpaal, en ook succes met de werkzaamheden ten aanzien van het concert van Oliver Dragojevic op 4 april in Rijswijk.

Dick.

• Evelien

Cestitam Cleppie!!

• JaPa:o)

Ook ik doe natuurlijk mee met de felicitaties!

JaPa.

• cleppie

Hi beste Dick, en alle andere bezoekers van prikbord/kroatiëclub

Dank je wel

Vrienden van Kroatië betekent zoiets als…

Vriendschap is lachen…

Vriendschap is delen…

Vriendschap is soms ook huilen…

Een schouder om bij te schuilen…

Vriendschap is soms zwijgen

Vriendschap is vertrouwen

Vriendschap is respect

Op zo'n vriendschap kun je bouwen

En wat is er fijner om je levensweg met vrienden te delen… samen met Kroatische vrienden. Puno hvala.

Ik hoop op vrijdag 4 en op zaterdag 5 april vele vrienden de hand te schudden, vele ken ik alleen maar van naam… maar een ding is zeker de PIVO staat klaar! Zivelji proost op het mooie warme en gastvrije Kroatië.

cleppie

www.kroatieclub.eu

• Lis

Lieve mensen,

Omdat er bij mij in de omgeving geen Kroatische cursussen worden gegeven, (Hoofddorp,Haarlemmermeer) zoek ik iemand die mij Kroatisch wil leren.

Ik heb wel al wat ondergrond doordat ik al 36 jaar Kroatische kom en daar vrienden heb (Split).

We hebben elkaar altijd zoveel te vertellen dat we voor het gemak maar Engels met elkaar spreken.

Ik denk dat ik het beste leer door zoveel mogelijk in het Kroatisch te spreken.

Hoop dat er iemand in mijn omgeving woont die mij wil helpen !!.

Groetjes,

Lis

• Ivan

Felicitaties: kan het nog gekker!!!

www.kroatieclub.eu is een geregistreerde domein naam die te koop is.

De site heeft dan ook, behalve de voor dit soort sites bekende advertenties, geen enkele inhoud!

• Jo

Op het moment dat dit draadje geopend werd was dat domein dus wel nog héél aktief. Dat het nu te koop is is een andere zaak.