camping istrie of Dalmatie

• marjan

Hallo

omdat wij nu pas weten wanneer we vakantie hebben moeten we nu nog zoeken naar een camping.wat wij zoeken is een mooie omgeving,gezellig dorp op loopafstand en een camping waar genoeg te doen is voor jongens van 15 met in ieder geval zwembad en voetbalveld. en natuurlijk mooi weer.

• Guy

Marjan,Zaton kan ik zeer aanbevelen : www.zaton.hr Mooie zwembad en prachtige disco naast de camping(Toegelaten vanaf 16 jaar maar men kijkt niet zo precies.).Gebruik ook eens de zoekfunctie van dit prikbord.

Kijk verder ook eens op de volgende sites : www.zoover.nl/reizen/kroatie

www.campingmening.nl

Verder zou ik het in Dalmatië zoeken:minder duur,niet overvol,bekendste bezienswaardigheden binnen dagbereik,via de nieuwe snelweg vlot bereikbaar en als het dan eens wil regenen heb je daar in Istrië wat meer kans op.Succes!

• marjan

Oke bent u zelf ook op deze camping geweest? hoe is de omgeving?

heb toevallig net een mailtje van deze camping gekregen heb al meerdere campings gemaild en nu kunnen we plek 141 op een hoek krijgen weet u misschien toevallig hoe we dan komen te staan? wij hebben een grote caravan 7.00m en er moet een tentje bij en de auto.vind het alleen wel een enorm end rijden.

• JaPa:o)

Marjan,

Plek 141 is inderdaad op een hoek op het rode gedeelte van de kaart. http://www.zaton.hr/nl/plan.php

Ik weet niet of die plek groot genoeg is voor een caravan van 7.00 meter.

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• marjan

Hallo

dat de plek op een hoek zit dat had ik ook al gezien,maar ik zou graag willen weten of iedereen daar langs loopt of rijdt of alleen de mensen die er ook staan.

en weet iemand misschien nog geschikte overnachtingscampings?

wij hadden zo gedacht om vanuit Friesland zaterdagsmiddags om een uur of 1 te vertrekken en dan te rijden tot een uur of 9 en dan zondags de meeste kilometers te maken en dan in Oostenrijk of Slovenie te overnachten en dan maandags de laatste kilometers.

alvast bedankt

• Guy

Op een hoek waar een doorgaand pad loopt is het altijd drukker dan ergens binnenin op op de rand .Dat gedeelte dat U zou toebedeeld worden ligt volgens mij ook in het boomloze gedeelte:geen schaduw dus en het kan er wel heet zijn.Hadden ze niets meer vrij in het rechter met dennen begroeid gedeelte van het plan?

• marjan

Hallo

ben net even aan het kijken om vanuit Zadar mooie steden te bekijken,

split,Dubrovnik,en Makarska,maar wat is dit ver rijden op routenet is het verst Dubrovnik maar liefst 4 uur split is het kortste rijden 2 uur klopt dit wel?

• Guy

Marjan,ik zou mij houden bij Split en Trogir.Dat is gemakkelijk in 1 dag te doen,de rest niet.Je hebt Trogir niet genoemd maar het is zeker de moeite waard om te bezoeken.Heb je nog een uurtje over,kan je ook Sibenik even meenemen.

• Norbert

Split - Dubrovnik is inderdaad 4 uur rijden en dan moet je nog geluk hebben met het verkeer ook. Meer aannemelijk is 5 tot 6 uur, zeker in de zomer, want het eerste stuk Split tot net voorbij Omis kan echt uren duren en dan praat je over krap 25 km.

Je kunt ook bovenlangs gaan, sla je Omis over en dan is het mogelijk om zo rond de 50 km/u gemiddelde snelheid uit te komen.

• elly

Hallo,

Wij zijn vorig jaar op Lanterna Camp geweest bij Porec erg grote camping,

maar is ons erg goed bevallen, via Vrij uit geboekt er is een erg mooi zoutwater zwembad en er is voor de jeugd veel te doen wij een echtpaar van 52 en 55 hadden er totaal geen last van, omdat alles zo groot is, misschien is dit een tip,

groetjes Elly

p.s. wil je meer weten mail me gerust, wij gaan dit jaar naar Rovinj camping valdalisa