Heineken Ice Bar Zagreb

• Norbert

Ik mag dan wel geen reclame maken, maar dan toch even heel stiekem.

Mocht iemand nog voor 1 april in Zagreb komen dan kun je een bezoekje brengen aan de Heineken Ice Bar op het plein voor het trein station.

Als iemand daar naartoe gaat dan heb ik slechts 1 vraag: ‘laat even weten wat je er van vindt’ (hoe was de ervaring, hoe is de ontvangst, voldoet het aan de verwachting, moet er iets veranderen etc).

Ik ben er achter gekomen dat iemand al foto's heeft geplaatst op het internet, dus als voorproefje dan vast even navolgende link:

http://www.flickr.com/photos/lekke/sets/72157603883298378/

• job

zal morgen eens kijken.

het ijs komt van jou?

• Norbert

We hebben het café vorige week gebouwd, was een ervaring apart, idee was om het simpel te houden, maar wel dat het een ‘warme’ ervaring moet zijn voor de bezoekers. Veel gewerkt met licht effecten dus. Ben nu dus benieuwd of hetgeen dat we wilden bereiken ook zo overkomt of niet.

Het is overigens wel - 10 Celsius binnen.

• Carla

Hoi Norbert,

Exact hetzelfde heb ik gezien op het Preuvenement in Maastricht! De toonbank en alles binnen was van ijs. Is dat bij die Ice Bar van jullie in ZG ook zo? Mijn man moet ook omstreeks die tijd terugkomen, mogelijk eind deze maand nog en dan gaat hij altijd via ZG. Zal 'm vragen of hij, als hij in de gelegenheid is, ook eens daar binnen wil ijsberen om verslag uit te brengen.

• job

ik hoorde dat je entree moet betalen en dat er dan consumpties bij zitten.

ook dat je er maar een bepaalde tijd in mag vanwege de kou?

serveren ze alleen heineken of ook frisdranken en “buckler”?

• Gerda

Hee Norbert ….

Ben blij weer wat van je te lezen ….maakte me zorgen heb je nu 2 mails gestuurd en nog niks gehoord …..

grt Gerda

• Carla

Hoi Geert,

Er wordt geen entree geheven als je het Preuvenement op wilt. Iedereen kan dus gewoon rondlopen en overal komen. Wanneer je iets wilt nuttigen, moet je eerst bij een kraampje Preuvenelappe halen, want daarmee wordt betaald.

Wat die Ice Bar betreft zat ik uit m'n nek te kletsen, want die staat niet op 't Preuvenement, maar sinds een paar jaar op Winter Wonderland in Maastricht. Ze (de Ice Bar) heffen € 5 entree, je wordt van top tot teen warm aangekleed en je mag een half uur binnen blijven. Die Ice Bar wordt gesponsord door Jägermeister en daarnaast worden er, behalve alcoholische dranken, ook frisdranken en vruchtensappen geschonken.

• Norbert

Gerda,

Was de afgelopen twee weken continu in de weer met de bouw van dit ijscafé en had helaas weinig tot geen toegang tot het internet. Loop heel ver achter met alle mails, moet dit weekend maar eens gaan bijwerken.

Het ijscafé is inderdaad ook helemaal van ijs, de muren, het meubilair, etc en aangezien dit wordt gesponsord door Heineken krijg je in de ijs bar alleen Heineken te drinken. Uiteraard is er ook een hospitality tent bij en daar kun je wel andere drankjes krijgen.

Je moet hier wel entree betalen, ik geloof 30 Kuna, maar daar krijg je dan ook een biertje voor (en als ik het goed heb kost een Heineken normaal iets van 15 Kuna), dus voor 15 Kuna krijg je toegang tot het ijscafé plus een foto van jezelf in het ijscafé, geen slechte deal denk ik.

De meeste mensen rennen na 15 minuten alweer naar buiten, dan hebben ze het redelijk koud gekregen.

Wij hebben dit café alleen gebouwd, Heineken exploiteert het, maar ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen van de gasten. Misschien heeft men wel zoiets van ‘waarom is dit of dat er niet’ of ‘wat vreemd dat men ’dit' vergeten is' of heeft iemand handige tips waar wij niet aan hebben gedacht. Het gaat er om dat iedereen een leuke ervaring heeft en alle meningen en opmerkingen helpen.

• gerrit

Norbert zet ook ff adres van het ijscafe erbij.

• Marko

Zie Norbert's 1e posting: op stationsplein.