Gerda,
Was de afgelopen twee weken continu in de weer met de bouw van dit ijscafé en had helaas weinig tot geen toegang tot het internet. Loop heel ver achter met alle mails, moet dit weekend maar eens gaan bijwerken.
Het ijscafé is inderdaad ook helemaal van ijs, de muren, het meubilair, etc en aangezien dit wordt gesponsord door Heineken krijg je in de ijs bar alleen Heineken te drinken. Uiteraard is er ook een hospitality tent bij en daar kun je wel andere drankjes krijgen.
Je moet hier wel entree betalen, ik geloof 30 Kuna, maar daar krijg je dan ook een biertje voor (en als ik het goed heb kost een Heineken normaal iets van 15 Kuna), dus voor 15 Kuna krijg je toegang tot het ijscafé plus een foto van jezelf in het ijscafé, geen slechte deal denk ik.
De meeste mensen rennen na 15 minuten alweer naar buiten, dan hebben ze het redelijk koud gekregen.
Wij hebben dit café alleen gebouwd, Heineken exploiteert het, maar ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen van de gasten. Misschien heeft men wel zoiets van ‘waarom is dit of dat er niet’ of ‘wat vreemd dat men ’dit' vergeten is' of heeft iemand handige tips waar wij niet aan hebben gedacht. Het gaat er om dat iedereen een leuke ervaring heeft en alle meningen en opmerkingen helpen.