Trogir

• craig

hallo

kan iemand mijn een tip geven ivb met de plaats trogir, for een paar dagen te bezoeken,of ben ik beter naar vodice / tribunj te bezoeken,ook een goei tip ivb met een camping,wij hebben geen kinderen dus animatie is niet belangrijk .

alvast bedankt

grt raig

• Carla

Hoi Craig,

Even voor alle duidelijkheid, waar zoek je een camping? In de buurt van Trogir of in de omgeving van Vodice/Tribunje????

• craig

hoi carla,

tja dat blijft zelfde eerlijk gezegd, waar de meest te doen is,

grt Craig

• KiCo

Hallo Craig.

Trogir is één van de mooiste stadjes in Kroatie en het is er erg gezellig. Er zijn vele terrasjes en restaurantjes. Trogir bestaat uit allemaal kleine pitoreske straatjes waar enkel voetgangers toegelaten zijn. Trogir is wel niet erg groot. Je hebt een erg leuk strand met beachbarretjes op het eiland Ciovo. Je kan vanuit Trogir Split bezoeken. Er zijn ook allerhande aktiviteiten mogelijk in de omgeving zoals canyoning, rafting. In 45 minuten ben je in Krka.

Op het eiland Ciovo bij Okrug heb je een camping en bij Seget is er ook eentje. Ik durf niet te zeggen hoe de campings zijn. Ik ben geen campingganger.

Vodice is een klein vissersdorpje. Het is wel één van de levendigste stadjes uit de regio. Er zijn vele toeristen. Hier is veel annimmatie bij het hoofdstrand. Pedalo's, sportfasciliteiten, discotheek, vele cocktailbarretjes en restaurants.

Hier ben je niet ver verwijderd van Krka.

Als je kiest voor iets meer cultuur dan ga je best naar Trogir. Als je van nationale parken houdt en van annimatie ga je best richting Vodice.

Groetjes KiCo

• craig

Hoi Kico,

Heel veel bedankt voor jou goede tip ivb met mijn vraag ! Dan zal het Trogir zijn,ik zal een beetje surfen ivb met een goed camping dat niet ver van het centrum af is.!!!

nogmaals veel bedankt

grt Craig.

• oeps

hallo reiziger,

als je naar Trogir gaat, de brug over, naar rechts, en doorrijden omhoog, omhoog en verder, passeer je aan de rechterhand een aantal stranden en campings.

doorrijden nog steeds, en op de eerste afslag naar rechts gaan en weer doorrijden.

op een gegeven moment moet je naar links richting Django en camping.

rustig aan het is een hobbelweggetje, maar dan kom je bij een schitterende camping.

hoe ie heet, geen idee, maar het is daar prachtig !

eventueel vragen naar konoba Django, die kennen ze allemaal en het ligt er vlak voor.

mail me anders even dan zoek ik nog eens voor je !