Kroatie

• Odile

Dit jaar willen wij voor het eerst naar Kroatië op vakantie. Heeft iemand tips voor een goeie organisatie die daar huizen verhuurd? Alvast bedankt!

• fw

Hoi Odile,

Moet je eens kijken op www.kroatievakantiehuizen.nl, daar hebben ze leuke huizen in Kroatie. En ze zijn betrouwbaar. Succes en veel plezier.

Gr. FW

• Guy

Odile,gebruik ook eens de zoekfunktie van dit prikbord:alle data.

• Wim en Inge

Hallo Odile,

Ons huis is te huur,

Kijk eens op www.dracevac.nl wie weet is het wat voor jullie.

Groetjes Wim en Inge Thielen

• Lipik

of probeer hier eens

www.maroflin.com

In elk geval goede reis en een zorgeloze vakantie !

• KiCo

Hallo,

Op de site www.croatia-hrvatska.com kan je allerlei accommodaties terug vinden. Je wordt hier persoonlijk geholpen bij je zoektocht naar de juiste plaats.

Groetjes,

KiCo

• Marco

Je moet natuurlijk niet vergeten de site over kroatie

http://www.hrvatska.nl

• Guy

De concurrentie groeit.Mooie site!

• johan zondag

Hai Odile, we zitten in laguna bellevue maar dat park valt onder de organisatie van plava laguna in porec - istrie

Die bieden, camping, vakantieparken, appartementen, huisjes en soort van villa-tjes aan…

Ze staan ontzettend goed aangeschreven, eigenlijk alleen maar positieve reacties van mensen en ontzettend populair.

We zijn geen gemakkelijke mensen als het gaat om een accomodatie maar wij zijn persoonlijk helemaal gevallen voor Laguna Bellevue.

Kijk eens op de volgende site

www.plavalaguna.hr

Ps om ff aan te geven, wij vertrekken 9 september voor 2 weken, dat is dan wel een pakketreis.

ALs je bijv met je eigen auto gaat, betaal je voor een studio(2 personen) 150 euro p.p voor 2 weken dit is incl gas/water/licht alleen exclusief toeristenbelastingen.

Wat ik iig weet van laguna bellevue is dat die tijdje geleden gerenoveerd is en je eigenlijk in het appartementje/huisje hebt en ook op het park is alles aanwezig.

Zeker de moeite waard om eens te kijken.

Groetjes johan en simone

• Ella

Marco

bedank voor de site die jij aangeeft,ik heb lang zitten te twijfelen of we wel naar Kroatie moeten gaan,maar na het filmpje wat op die site staat ben ik helemaal overgehaald heb er nu een heel andere kijk op en ik ben nu wel zeker dat we toch moeten gaan.