camping olivia

• thea

Hallo,

Is de camping olivia een leuke camping en de plaatsen een beetje groot?

• JaPa:o)

Thea,

Misschien kan je hier wat mee!

http://www.zoover.nl/kroatie/istrie/rabac/oliva/camping

JaPa.

• Bo

Mijn zoon is er geweest, en ik citeer hem : “Eens maar nooit meer”

Camping ligt wel centraal, je loopt zo het centrum in, maar sanitair was smerig,

veel rumoerige jeugd etc.Wel mooie zee.

Volgens hem ook veel jonge mensen met dikke boten etc. verdiend met handel in …….?

Camping ligt in een soort olijven wijngaard, plekken redelijke grootte,

Hij is vorig jaar nog eenmaal gaan kijken op de terugweg van Zaton, omdat hij daar kennissen op de camping had staan,maar het was niet veel verbeterd met het jaar daarvoor toen hij er zelf stond.

Mijn zoon was met zijn vriendin en zijn beide rond de 25 jaar en dus wel wat gewend, omdat ze zelf ook feestbeesten waren.

Ik vel zelf geen oordeel, het is gewoon een mening, maar zoals altijd :

smaken verschillen.

Groetjes,

Bo

• michel

Beste Bo,

Het valt mij wel op dat jij ondanks het feit dat je zelf nog nooit op camping Oliva bent geweest wel een )voor)oordeel velt. Met name over de kampeerders met grote boten. Jammer, ik zou zelf eens gaan kijken op deze prachtig gelegen camping in een van de mooiste baaien van Kroatie. Rabac is een gezellig dorpje met een leuk aan gelegde boulevard. Aardige en vriendelijke mensen. Ik kom hier al ongeveer 30 jaar en het is nog steeds thuiskomen voor mij.Bo schreef:

>

> Mijn zoon is er geweest, en ik citeer hem : "Eens maar nooit

> meer"

> Camping ligt wel centraal, je loopt zo het centrum in, maar

> sanitair was smerig,

> veel rumoerige jeugd etc.Wel mooie zee.

> Volgens hem ook veel jonge mensen met dikke boten etc.

> verdiend met handel in …….?

> Camping ligt in een soort olijven wijngaard, plekken

> redelijke grootte,

> Hij is vorig jaar nog eenmaal gaan kijken op de terugweg van

> Zaton, omdat hij daar kennissen op de camping had staan,maar

> het was niet veel verbeterd met het jaar daarvoor toen hij er

> zelf stond.

> Mijn zoon was met zijn vriendin en zijn beide rond de 25 jaar

> en dus wel wat gewend, omdat ze zelf ook feestbeesten waren.

>

>

> Ik vel zelf geen oordeel, het is gewoon een mening, maar

> zoals altijd :

> smaken verschillen.

>

> Groetjes,

>

> Bo

• Bo

Hoi Michel,

Ik geloof dat je mijn opmerkingen niet goed gelezen hebt, of ik ben niet duidelijk genoeg geweest.

Ik vel geen oordeel, heb geen vooroordeel, ik heb alleen maar de ervaring en het oordeel van iemand anders (mijn zoon en schoondochter) weergegeven.

Ik heb ook duidelijk gemaakt dat smaken verschillen.

Vies sanitair is misschien een paar dagen te accepteren, maar geen 3 weken

zoals bij hen dat jaar het geval was.

Ook is het zo dat op dat moment dat hij daar was veel lui aanwezig waren die

iets met wiet te maken hadden(coffeshop eigenaren, thuiskwekers etc. maar dat kan natuurlijk ook toeval geweest zijn).

Hij had daar niks op tegen, hij heeft er zelfs mee gepraat en wat mee gedronken.

Waren wel mensen die nadrukkelijk aanwezig waren.

Alleen zijn mijn zoon en schoondochter nog geen ouders met kleine kinderen,

die zouden misschien wel anders reageren.

Als er nou verder nog 10 positievere reacties op de camping binnenkomen, is er toch niks aan de hand ?

Maar kom alsjeblieft niet aan met het verhaal dat ik een onterecht oordeel vel of zo.

Op deze manier kan niemand meer iets zeggen over een camping, aardige of onaardige dingen.

Dit prikbord is volgens mij niet bedoeld om alleen maar aardige dingen over

campings, Kroatie en Kroaten te schrijven.

Ik hou van Kroatie en de Kroaten als van Holland en de Hollanders, maar

ook daar heb je misstanden en rotzakken.

Ikzelf kom al jaren op camping Zaton, maar daar heb ik ook een jaar slechte ervaringen gehad.

Toen waren er veel Hollandse jongeren die 's nachts om 3 uur straalbezopen

herrie schopten, en lak hadden aan alles en iedereen.

Het sanitair voldeed in dat jaar ook niet.

Ondanks dat de staf van een camping dan zijn best doet om de problemen aan te pakken, lukt dat soms niet helemaal maar geeft je vakantiegevoel een flinke opdonder.

Als iemand me dat jaar gevraagd had hoe de camping was bevallen, was het zeker

geen positief antwoord.

Wil je weten hoe de reacties van andere Nederlanders dat jaar waren ?

Het jaar daarop zijn we toch weer terug gegaan.

Dus laat voortaan mensen gewoon weergeven wat zij ervaren hebben of van betrouwbare bron hebben vernomen.

Maar laten de mensen wel op hun hoede zijn, want de meeste ervaringen gaan gepaard met emoties die de werkelijke feiten zouden kunnen vertekenen.

Sommigen kunnen helemaal over de rooie gaan van iets, waar anderen hun

schouders over zouden ophalen.

Feit is wel dat zo'n vakantie een hoop geld kost, dus moet je steeds weer afwegen of je bepaalde risico's wel wilt nemen of niet.

Ook door mijn inbreng kunnen belangstellende mensen alle goede en slechte informatie combineren,en zelf bepalen wat voor hen zwaar weegt en wat minder zwaar weegt.(dat was althans de bedoeling)

Elk jaar op een camping is weer anders, er komen nu eenmaal niet altijd

dezelfde mensen, dus mag de ervaring van een bepaalde persoon in een bepaald

jaar nooit doorslaggevend zijn.

Ik hoopte dat dit laatste duidelijk overgekomen was, maar helaas dus niet.

Misschien dat ik het bij dezen dan rechtgezet heb.

Ik heb natuurlijk niet zomaar een lulverhaaltje in elkaar gedraaid om ook eens wat te zeggen, ik kijk alleen hier op het prikbord uit interesse voor alles wat met dit mooie land te maken heeft.

Daarnaast kan ik misschien wat mensen blij maken met foto's of andere informatie

en zij mij natuurlijk.

Ik hoop dat dit zo blijft.

Groeten,

Bo

• gerrit

Goed gezegd Bo

• m lansing

Gode middag

Ik ben er van1976 tot 2002 geweest maar geen camping voor deze tijd.,ben vorig jaar teruggeweest om te kijken.

Ben het met Bo haar zoon eens maar het was toch een mooie tijd.