Heeft iemand ervaring met de cursus(sen) van NHA. Is dit een opvolger van De Internationale School (of zoiets) die voor België indertijd in Turnhout gevestigd was? (nevenbedrijf toen van het postorderbedrijf Concordia Mail, dacht ik)
Ik heb thuis de cursus van NHA en ben er sinds vorige week tegoei ingevlogen.Ik moet toegeven dat het niet gemakkelijk is maar wel heel interessant.Als jullie willen, mail ik wel eens een paar bladeren door.
Ik volg hem wel volledig op mezelf omdat het me toch iets te duur is met een leraar erbij.Ik veronderstel dat ik genoeg Kroatische vrienden heb die mij indien nodig kunnen verderhelpen.
Groetjes,Kelly
hallo,
Ik volg als eerste leerling deze cursus voor gevorderden na twee jaar in Rotterdam en moert zeggen dat dit een zeer leervolle cursus is, maar je moet wel een voldoende vooropleiding kroatisch hebben of de beginnerscursus eerst volgen.
Zonder leeraar is het moeilijk, de leraar die je helpt kost bijna niets en kent deze cursus goed, wordt snel nagekeken en heel goed verbeterd, met goede uitleg.Heb nu vier lessen gevolgt en sta gemiddeld 9,1. Maar je moet er wel veel tijd insteken, ik leer gemiddeld 6 uur per week, en dan kan ik een les doen.
Het gaat hier wel om de nederlandse uitgave. Ik weet niet of die in belgie anders zou kunnen zijn. Lijkt mij niet.
Veel leerplezier, Hans
Hallo studenten in de Kroatische taal,
Het is erg moedig om zelfstandig de Kroatische taal te leren.
Indien je een cursus wilt volgen onder begeleiding van een docent en Wijchen (bij Nijmegen) is op redelijke afstand, dan ben je in januari 2010 welkom bij de nieuwe cursus.
Zie voor nadere informatie mijn website www.naputu.nl
Anneke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?