Eerste keer naar Kroatie

• Lian

Beste kenners,

Al wel op de zoekpagina gezocht maar niet gevonden waar ik naar op zoek was. Of steeds hele kleine stukjes van de`puzzel`.

Natuurlijk zoek ik naar de mooiste plekjes in Kroatie en ook op weg daarheen en terug via Italie maar ook naar de beste route. We kunnen op woensdag of donderdag vertrekken.

Weet iemand via welke link ik misschien een route kan vinden en anders probeer ik hem zelf uit te stippelen. Maarja, diegenen die ervaring hebben weten er zoveel bij te vertellen!

Het plan is om eind mei naar Kroatie te vertrekken in 2 dagen.

De eerste dag bijvoorbeeld in Oostenrijk te logeren bij aankomst een week ergens in Kroatie te blijven. Heeft er iemand tips voor een leuke plek dan hoor ik het graag. We nemen mijn zoontje van 1,5 mee. Recreatie op de camping is dan ook nog niet zo belangrijk. Het liefst hebben we een ingerichte tent of huisje met kookgelegenheid maar ergens `bij de boer` camperen lijkt ons ook leuk.

Op de terugweg willen we graag een weekje in Italie camperen op dezelfde manier.

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties en ervaringen!

Groeten van Lian

• Jo

Tenten huren kan bij Tenttravel, Roan, Vacansoleil en waarschijnlijk nog andere ook. Wij zijn ooit twee keer met Roan geweest en is ons prima bevallen. Nu hebben we onze eigen vouwwagen.