kleine camping istrie

• greetje

korte maar duidelijke vraag:

wie weet een kleine mooie camping in istrie aan de kust,waar wel iets voor pubers is, we willen liever niet naar zo'n grote megacamping.

iets onder de 200 staanplaatsen????????

• Hanneke

Hallo Greetje

ook wij komen uit Friesland en gaan voor het eerst naar Kroatie,Dalmatie camping Zaton met caravan,dit is natuurlijk wel een megacamping maar is wel super voor pubers tenminste dat heb ik me laten vertellen.ik heb op youtube een fimpje gevonden van deze camping toets Zadar-nin in.maar hun eigen site heeft ook een filmpje.wij hebben nog een puber mee van 15 en van de drukte op de camping heb je zoals de meeste zeggen geen last van. ik vind het heel spannend weet ook niet echt wat ik moet verwachten van de camping het land en de reis er naartoe.

• greetje

natuurlijk zijn andere tips welkom, maar als ik in de campinggids kijk hoeveel plaatsen er zijn.

ik hou er nu eenmaal nietvan om zij aan zij aan het strand te liggen.

hou op zich wel van wat drukte, maar misschien valt het dus wel mee met de drukte in het zwembad en strand op een grote camping, dus reactie zijn ook welkom daarover

• Keimpje

Hoi Greetje.

Ook wij gaan voor het eerst naar Kroatië en gaan naar camping Pineta in Umag, Savudrija. Ook géén idee hoe het daar is maar erg spannend lijkt het ons wel, en dat is volgens ons ook niet z'on grote camping.

Iemand misschien ervaring met camping Pineta ?????

Groetjes Annemiek

• AR

Afgelopen jaar een dikke twee weken op deze camping gestaan. De camping heeft twee gedeelten. De ene helft nabij de receptie en het andere stuk is veel kleiner. Hier stonden wij, heerlijk rustig, direkt aan zee. Dus geen gesleep met handdoeken strandstoelen. De hele dag en nacht aan de rotskust. Heerlijk snorkelen maar geen kiezel of zandstrand. Op ons gedeelte was het sanitair nog slecht. De plannen waren er om een goed toiletgebouw neer te zetten. Op het drukkere gedeelte is het veel beter geregeld. Perfekt en netjes gebouw. Er is een kampwinkel, waar je elke ochtend je brood kunt halen. Geweldig Italiaans ijs op 1 kilometer afstand. Onze dagelijkse wandeling. Umag is op 10 minuten met de auto waar alle supermarkten zijn. Leuke boulevard om eens langs te gaan. Wij gaan zeker nog eens terug als de kinderen wat ouder zijn. Onze jongste miste het zandstrand. Voor- of nadeel, er zijn nog niet zoveel nederlanders.

• craig

als jij zand strand zoekt dan gaat voorbij het zwembad langs de kust line daar komt je wel tegen een prive stuk voor jouw eigen hoor,5 minutes of zo,wij hebben het met de fiets gedaan,een beetje smal maar wel te doen,beter dan op het beton te liggen vindt ik. langs de receptie aan de grote gedeelte van de camping moet jij lopen langs de voetbal veld en daar aan de linkerkant eten jullie de BESTE en GROOTSTE pizza dat moet jij niet vergeten te doen,maar gaat voor 8 uur anders moet je wel heel lang wachten,juist voor de supermaarkt vindt je het eettent zeker de moete waard.

2 jaar geleden op deze camping ook voor 2 weken .

veel plezier

craig.

• Keimpje

Hallo Ar.

Hartstikke bedankt voor je reaktie. Het lijkt voor ons dus een hele geschikte camping. Wij vinden het nl. een voordeel niet zoveel nederlanders om je heen. En dat plekje aan de zee …. ach daar kunnen wij 15 dagen wel mee leven ;-)))).

We zien er nu al naar uit !

Groetjes Annemiek

• Keimpje

Hoi Graig.

Ook jij heel erg bedankt voor je reaktie. Het wordt steeds leuker. “prive” strand ( b eton vinden wij ook niet zo erg hoor, hebben stoeltjes en luchtbedden mee ), héérlijke pizza's zo te lezen ….. nog 5 maandjes wachten en dan mogen we.

Hartstikke bedankt ..

Groetjes Annemiek.

• craig

Keimpje,

sorry kleine fout “de pizza restuarant is aan de RECHTERKANT” tegen de supermaarkt.

veel vacancie plezier

craig.