Hi
Concert van Oliver bijna is uitverkocht, er zijn maar een paar kaarten verkrijgbaar. Voor het tweede concert in Belgie, zijn er nog wel meer kaarten verkrijgbaar, al gaat het ook hier nu heel snel!
Het laatste nieuws over het komende concert met Oliver Dragojevic.
Dobro dosli, welkom Oliver in Nederland en in België.
Op vrijdag 4 april arriveerd oliver met band vanuit Split-Zagreb-Amsterdam op schiphol rond 10.30 uur, vluchtnummer OU-450.
Samen met wat vrienden zal ik Oliver ophalen van schiphol, Oliver en band zal 4 dagen in Nederland verblijven, hopende dat hij het hier naar zijn zin zal hebben!
Wil ook jij Oliver een hartelijk welkom heten wees dan a.u.b op tijd! Daarna gaan we eerst wat eten en drinken en zetten we Oliver af bij het hotel, waar de band lekker even relax kan ontspannen.
Er wacht ons een prachtige muzikaal weekend… geweldig!
Op de dag zelf wordt in zaal Event Plaza dan alles in gereedheid gebracht voor het spectakel van komende avond, vele vrijwilligers met even zoveel taken.
Er zijn niet zoveel kaarten meer verkrijgbaar dus.., wil jij er ook nog bij zijn… wees dan au.b op tijd.
Aanvang concert 20.00 uur, zaal open vanaf 18.30 uur, voor de vippers onder u, daar staan speciaal gereserveerde tafels voor klaar, incl. een heerlijke fles champagne! de muzikale avond wordt geopend door Dado met zijn Hitmixband, maar lang zullen we hoeven te wachten op de topper van dez avond nml. Oliver Dragojevic. halverwege de avond gaan we dan Oliver in het zonnetje zetten, dan zal de ambassadeur van Kroatië Oliver een award overhandigen, dit doen we samen met kinderen die Oliver rozen zullen aanbieden voor al zijn 31 prachtige albums!! een mega record.
Het wordt een prachtige avond vol met heerlijk muziek, discoverlichting, lekkere hapjes tot complete kroatische schalen toe, pivo-vino-sok-kavu.
Lets go… it is now Croatian party-time, en geniet van al die heerlijke kroatische hapjes, heerlijke dranken, met natuurlijk super muziek recht uit het hart, ga maar eens lekker uit je dak en geniet met volle teugen van dit fantastische feest. Mischien kan ik ook jou deze avond de hand schudden, ik neem er alvast een, ZIVELJI PROOST op een geweldig feest, wat mij betreft mag het feest beginnen.
Heel veel tijd en zorg is er besteed aan dit prachtige concert wat geheel in het teken van CHIL-VUKOVAR zal staan.
cleppie www.kroatieclub.eu
heb je nog vragen? mail dan naar kroatieclub@gmail.com