iemand ervaring met de autotrein

• maantje

wij zitten te denken om de heenweg met de autotrein vanuit dusseldorf te gaan. het eindpunt is Villach (oostenrijk). vanaf daar is het nog 2,5 uur naar porec (even geen files ed meegerekend). we komen za. ochtend rond half 10 aan in oostenrijk. heeft iemand hier goede/slechte ervaringen mee?

• JaPa :o)

Maantje,

Toevallig heb ik dinsdag (bij het biljarten) een kennis gesproken die zijn caravan de laatste jaren in Rovinj laat staan. Ook hij gaat nu met deze autotrein naar het zuiden, het het bevalt hem tot nu toe nog prima. Je komt uitgerust in Villach aan, en het laatste stukje met de auto krijg je dus weer het vakantiegevoel zegt hij.

Dus misschien is dat ook wat voor jullie om het eens uit te proberen.

Ik persoonlijk heb daar dus geen ervaring mee, maar misschien komt er een tijd dat ook ik daar gebruik van zal/moet maken. Je weet maar nooit.

Fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• Carla

Wij hebben in het grijze verleden ook een aantal keren gebruik gemaakt van de autotrein. Niet van het traject Düsseldorf-Villach, maar vanuit Split naar Ljubljana en soms tot Zagreb. Ook één maal vanuit Ljubljana naar Brussel. Op zich is dit geen verkeerde optie. Afhankelijk van wanneer je op reis gaat, vermijd je de drukte en komt uitgerust aan.

• nicole

Wij hebben 3 jaar geleden de DB autozug genomen van Keulen naar Villach, zowel heen als terug. Heerlijk! Wat een luxe, ontbijt aan boord, opgemaakte bedden, maar vanuit Villach hebben wij toch nog wel een uurtje of 4 gereden naar Rovinj (het was begin mei) En allemaal heel Duis, dus punctueel en goed geregeld!

• aggie

hallo

ook wij gaan elk jaar met de auto en hebben caravan in porec staan

wij zitten er ook aan te denken met de trein te gaan ,,auto met 2fietsen

weten jullie waar we daarvoor moeten zijn en wat de kosten zijn

groeten aggie

er zijn ook treine tot lublijana

• JaPa :o)

Aggie,

Misschien kan je hier eens beginnen.

http://www.mojacroatia.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=28&Itemid=35

JaPa.

• nicole

de trein naar Ljubljana rijdt niet meer, te hoge kosten in Slo! Wij hebben direct geboekt op www.db-autozug.de Wordt in Nederland niet meer door de NS verkocht

• maantje

nou, we hebben geboekt.

het zal best bevallen.

ben benieuwd hoelang we nog over het laatste ‘stukje’ gaan doen.

ben wel een beetje bang gemaakt door alle berichten over de drukte in augustus…

zullen we zaterdags nog aankomen???

• Els

Vanuit Keulen? Kan dit dan nu nog, ik dacht dat Dusseldorf het dichtsbij was.nicole schreef:

>

> Wij hebben 3 jaar geleden de DB autozug genomen van Keulen

> naar Villach, zowel heen als terug. Heerlijk! Wat een luxe,

> ontbijt aan boord, opgemaakte bedden, maar vanuit Villach

> hebben wij toch nog wel een uurtje of 4 gereden naar Rovinj

> (het was begin mei) En allemaal heel Duis, dus punctueel en

> goed geregeld!