Wie kan me helpen???

• Connie van Nuland

Wij hebben een reis geboekt bij OAD, nl deze:

www.oad.nl/reis/BEHR0401/KROATI%C3%8B/Istri%C3%AB/Opatija.html?context=algemeen&searchcontextid=f49243fe7f95ae97dc1158fa939f42ec¤tPage=1¤tRow=4

Volgens mij bezoeken wij alleen het Istrië gedeelte maar ik weet dat niet zeker.

Wie kan me dat vertellen?

Bij voorbaat dank.

• ellen van kooij

Klopt, deze reis bezoekt alleen plaatsen op het schiereiland Istrie.

Waarom vraag je dat?

• JaPa :o)

Maar het eiland Krk ligt niet in Istrie!

JaPa.

• jolanda fortuijn

hallo conny,dit is inderdaad alleen istrie maar kan je wel vertellen dat het de moeite waard is.wij komen al 6 jaar in istrie en de mensen zijn erg aardig en gastvrij alleen moet je uitkijken als je iets koopt,nooit betalen wat ze vragen want meestal vragen ze teveel.de brijuni eilanden zijn ook prachtig.postonja in slovenie zijn we ook geweest en dat was werkelijk

prachtig om te zien zorg wel dat je iets warms aan hebt want het kan er erg koud zjn.ik wens je een hele fijne reis en misschien hoor ik nog wel iets van je veel pezier. hartelijke groeten

jolanda fotuijn

Connie van Nuland schreef:

>

> Wij hebben een reis geboekt bij OAD, nl deze:

> www.oad.nl/reis/BEHR0401/KROATI%C3%8B/Istri%C3%AB/Opatija.html?context=algemeen&searchcontextid=f49243fe7f95ae97dc1158fa939f42ec¤tPage=1¤tRow=4

>

> Volgens mij bezoeken wij alleen het Istrië gedeelte maar ik

> weet dat niet zeker.

> Wie kan me dat vertellen?

> Bij voorbaat dank.

• Connie van Nuland

Nou dan weet ik zeker dat ik het goede boekje ga kopen met info,

ze hadden er nl 2.

1 over Istrië en 1 over het zuidelijke gedeelte, ff de naam kwijt.

Dus bij deze.

Bedankt voor de reacties.

Sweet as!!!!!!!!!!!!!!!!

• duh

Connie!

Istrie is Istra,van Rijeka tot Zadar is hrvatsko primorje en van Zadar tot Monte Negro (Crna Gora) is Dalmacija!Connie van Nuland schreef:

>

> Nou dan weet ik zeker dat ik het goede boekje ga kopen met

> info,

> ze hadden er nl 2.

> 1 over Istrië en 1 over het zuidelijke gedeelte, ff de naam

> kwijt.

> Dus bij deze.

> Bedankt voor de reacties.

> Sweet as!!!!!!!!!!!!!!!!

• ellen van kooij

Dat noemen we toch het Kvarner gebied?

• Carla

De beste geografische maatstaaf om de kuststreek van de Kvarner vast te leggen is de zee. De Kvarner omvat de kustlijn in het oosten van Istrië van Moscenicka draga over Icici, Lovran, Opatija en Rijeka tot Crikvenica en Novi Vinodolski, als ook de eilanden Cres, Rab, Krk en Losinj.