Kroatische sfeermuziek

• Barth

Hoi iedereen,

Wie kan me helpen om typisch kroatische muziek te vinden? (zoals vb. vaak op de achtergrond bij reisreportages wordt gespeeld, het lijkt ook nogal veel op typisch griekse en italiaanse muziek)

Dit kan zowel gaan om namen van artiesten, muziekstijlen,…

Mijn bedoeling is deze muziek te downloaden en na onze vakantie die muziek te gebruiken als achtergrondmuziek voor de videofilm.

Groeten

Bart

• Carla

Barth,

Je kunt bijv. via LimeWire downloaden. Tik, afhankelijk van wat je precies wilt, i.p.v. van een artiestennaam bijv. Klapa, mandolina of tamburasi in en dan komt er vanzelf van alles uitrollen. Succes!

• purger

Barth

Misschien kan je hier eens beginnen:

http://adults_only.bloger.hr

succes

• Barth

Bedankt voor de zeer nuttige tip !!!

• Eddy

Ook al is het al zo'n 1,5 maand geleden, toch ook van mijn kant bedankt voor de tip.

Maar toch heb ik zelf nog niet echt veel goede sfeer muziek kunnen vinden op limewire en vergelijkbare programma's.

Hebben jullie nog meer tips waarop ik zou kunnen zoeken?

• j bosman

waar kan ik gratis Kroatische muziek downloaden ? Wie kan mij hieraan helpen ?

Alvast vriendelijk bedankt.

• eddy35

YuCafe.com Alle Kroatische muziek die je maar wil, registreer je even en downloaden maar !

• Jo

Ik zoek op YouTube, speel af en neem op met SoundTap Streaming Audio Recorder. Ook via grooveshark.com kan je zoeken. Maar ion beide gevallen moet je artiest en/of titel hebben. Maar als je bijvoorbeeld op YouTube zoekt naar Klapa vind je oneindig veel afspeellijsten.

• Norbert HR

Wanneer je op Youtube bent gewoon de hele URL copy/paste doen op: http://www.video2mp3.net/index.php en dan maar converteren. Kies je de gewenste kwaliteit en na conversie kun je gewoon downloaden.

Of het sfeer muziek is weet ik niet, Kroaat was hij ook niet (Macedonië), maar maakte wel mooie muziek, Tose Proeski. Veel te jong gestorven.