overnachting voor onderweg naar zadar

• jen

Even een vraag…

Misschien een hele domme maar toch…

Wij gaan 27 juni richting zadar/nin kroatie……1588 kilometer rijden

Nu willen bij ongeveer 1050 kilometer gaan overnachten…

Heb een routeplanner uitgeprint en dan kom ik uit bij de A9(E57) maar hoe vind ik daar een hotel???

heeft iemand een plaatsnaam of een idee hoe ik dat kan opzoeken

De tijd dringt normaal heb ik al lang een hotel geboekt voor 5 personen

Heel erg bedankt voor de gene die mij helpen :-)

• Barth

Beste Jen,

Wij overnachten in Leibnitz, net vóór de Sloveense grens, ik vermoed dat jij toch die buurt bedoelt?

• Guy

Jen,ik ga steeds via Salzburg-Villach en dat buiten de topdrukte van juli en augustus.Nog nooit noemenswaardige filles gehad en overnacht steeds in Kranjska Gora.Geen ervaring dus met de route via Graz maar gebruik eens de zoekfuntktie van dit prikbord-alle data.Dat onderwerp is al zo dikwijls aan de orde geweest dat je zeker iets vindt naar je gading.Succers!

• Norbert

Kransjka Gora is een pracht van een plek om te overnachten. Hotel Milka is een echte aanrader, zeker als je van goed eten houdt.

• niels

Hoi,

wij overnachten altijd bij de rennweg (hotel post) in oostenrijk (voor vilach) we kunnen dan zonder meer de volgende ochtend fluitend door alle resterende tunnels en grensovergangen.

• Hanneke

Hallo

ook wij gaan naar Zadar-nin voor de eerste keer,en nu ben ik de route wat aan het uit dokteren voor overnachtingscampings te zoeken.nu willen wij 19 juli om een uur of 11 vertrekken en dan naar wertheim-bettingen te rijden,dat is dan 582.3 km

en dan de zondags tot aan de grens slovenie te rijden.Nu kan je overnachten in Karinthie wij dachten bij Ossiach of bij Mureck bij Graz.maar als je in Ossiach overnacht dan heb je zeker de tauern en de Karawankentunnel.hoe zit het bij Mureck welke tunnels heb je dan.en weet iemand daar een leuke camping?

van wertheim tot Ossiach is 639.8 Km tot Mureck 690.Km dan is het de maandags nog 422.4 Km ik dacht dat dit wel heel relaxt rijden was.misschien als alles mee zit dan rijden we de zondags tot in Slovenie welke camping kunnen we dan het beste hebben?

alvast bedankt.

• rebass

Dat is een goede plaats om te overnachten.

Rennweg is kort bij de autoweg gelegen,maar toch is het een vrij rustige plaats.

• Jo

Camping Bledin Bled is ons altijd heel goed bevallen als overnachtingscamping.

• Hanneke

Jo,

rijden jullie dan door Karinthie? en niet via Graz?

en ik heb even gekeken bij ACSI maar in Bled is maar 1 camping en die heet gewoon camping Bled kan geen Bledin vinden.

en rabass welke plaats bedoel je?

• rebass

Renwegg licht op de autoweg via Villach.

Het is gelegen aan de Taurntunnel en heeft een afrit “Renwegg”

Sorry,de juiste schrijfwijze kan verkeerd zijn.