Nee nee, op vakantie naar Kroatie, anders zouden we op het verkeerde prikbord zijn ;-)
We gaan dit jaar voor het eerst op vakantie naar Hongarije met onze twee meiden van vier jaar en zes jaar. We zijn van plan om naar Istrie te rijden. Nu de bouwvak in de verte in zicht komt hebben we nog wat vragen voor de Kroatie-experts.
Vraag 1: het liefst wil ik niet in een keer doorrijden, een hotelletje na ongeveer 800 / 1000 km lijkt ons wel iets. Hoeft geen 25 sterren te zijn als het maar fris is. Naast de snelweg lijkt me niet handig ivm het dakkoffer wat ik het liefst op de auto wil laten zitten.
Vraag 2: kan ik file verwachten ? Bijvoorbeeld bij een grensovergang, en kan ik deze met een kleine omweg omzeilen. Heb de TomTom bij dus als jullie suggesties hebben zou ik graag een plaatsnaam weten ivm het invoeren hiervan op de TomTom.
Vraag 3: we zijn geen echte cultuursnuivers maar willen wel graag wat leuke dingen bekijken, suggesties zijn meer dan welkom.
Vraag 4: nog uitzonderlijke dingen die we moeten weten ? Mega-grote insecten, slangen ?
Do's en dont's ?
Je ziet het, alle info is welkom.
Namens vrouw, kids en mijzelf alvast reuze bedankt voor jullie reactie?s.
Mochten jullie zelf nog op vakantie gaan dan alvast een fijne vakantie toegewenst.