zin in de vakantie

• Jacqueline

Hoi mensen,

Ik heb reuze zin in mijn vakantie, het is nu nog aftellen tot 3 mei.

Ik ga samen met mijn moeder op vakantie, we hebben een motorzeilschipcruise geboekt via ID Riva. We varen met de Kruna Mora. We starten in Dubrovnik, vervolgens gaan we naar Zaton of Slano, naar Korcula, Mljet, Cavtat en daarna een stukje Montenegro in (Perast, Kotor en Budva).

Mijn moeder houdt vooral van varen, ik vooral van fotograferen. Ik hoop verder dat we heerlijk weer hebben en leuk gezelschap aan boord.

Ik ben nog nooit in Kroatië geweest, ik ben wel een Oost-Europaganger.

Na terugkomst zal ik melden hoe het was.

• Guy

Een goede keuze om zonder veel moeite toch heel wat te zien.Prachtig gebied!!

Alleen zal het even wennen zijn aan de zeer beperkte ruimte op deze

schepen maar dat zal dan ook het enige zijn.Ben benieuw naar je relaas na terugkeer.Jacqueline,een onvergetelijke vakantie toegewenst!!

• Hanna

Hallo Jaqueline

ik lees dat je van fotograferen houdt,dan heb je vast wel verstand van toestellen.

ik had een gewone digitale fototoestel,maar ik wil er graag eentje waar je vlug achterelkaar foto,s kan maken,en waar je veraf betere foto,s kan maken maar het hoeft ook niet zo,n duur toestel te zijn zo,n dure spiegelreflex camera wat zou jij mij aanbevelen? wij maken meestal alleen in de vakantie foto,s en af en toe van onze honden, wij gaan ook voor het eerst naar Kroatie en willen zeker naar de watervallen en willen dan wel mooie foto,s kunnen maken.

m.vr.gr Hanna

• Jacqueline

Hoi Hanna,

Excuses dat ik zo laat antwoord!

Ik gebruik een Canon S5, dat is een zeer goede compactcamera. Ik wilde eerst een speigelreflex maar ik zag op een gegeven moment niet de meerwaarde er van in ten opzichte van de hogere prijs. De Canon S5 is rond de 300 euro (of misschien ondertussen in prijs gezakt) en heeft een erg mooie zoomlens (10x optische zoom) en een beeldstabilisator.

Groeten van Jacqueline