hoi
wij gaan van 15 mei tm 25 mei naar sibenik
met vliegtuig landen in split, nu zouden we graag een auto willen huren ,wie heeft ervaring het beste van uit nederland regelen of ter plekke.
groetjes moon
Hoi Minnie,
Wij hebben vorig jaar een auto gehuurd via sixt, op voorhand geboekt via internet!Uitstekende service en geen wachtijd bij afhalen!
Dit jaar hebben we via een carbrooker(beneluxcar)geboekt maar ook bij sixt. Hebben een auto voor 9 dagen voor 257 euro(vw polo)!De promo's zijn er nog steeds via beneluxcar!
Ook deze reservering hebben we via internet gedaan en geen problemen gehad!
Op het internet kan je makkelijk prijzen en wat nog belangrijker is de voorwaarden vergelijken!Ter plekke is dit moeilijker, en veel tijdverlies!
Groetjes,Kelly
Zelfde goede ervaring zoals Kelly met Sixt.
Al meerdere malen via Sixt gehuurd. Steeds via internet gereserveerd, nooit problemen gehad, en altijd de goedkoopste. Wel zien dat je je credidcard, id-kaart, rijbewijs bij de hand hebt bij afhaling. Je kan de vrijstelling van de verzekering ook afkopen voor een klein bedrag per dag, maar dat kan je pas bij afhaling van de auto. Dat doe ik steeds, zo ben je werkelijk voor alles verzekerd, ook voor het kleine schrammetje op de deur. Bovendien gaat het inleveren dan ook sneller, men kijkt de auto dan zo goed als niet meer na ('t is toch verzekerd…)
Ook niet vergeten om nog eens vol te gooien aan de luchthaven voor aflevering.
Ook huren in Dubrovnik en afleveren in Zagreb ging zonder problemen.
Prettige reis.
hoi
heb nog ff een vraagje heb op de site gekeken ,
maar je moet met een creditcard betalen ,
als ik niet via internet reserveer ,maar daar in split zelf naar een kantoor of zoiets ga, waar ze auto s verhuren ,kan ik dan wel contant betalen wie heeft dat wel eens gedaan .
mijn man spreek de taal hij komt vandaar .
groetjes monique
Heb ik nog niet gedaan, maar je loopt dan het risico dat het type voertuig niet beschikbaar is (bv wel een grotere en dus duurdere aut, wel een diesel maar geen benzine enz…) Bovendien zou het ook kunnen dat het duurder is.
Ik weet ook niet of het echt wel kan, want bij reservatie betaal je nog niet direct met je creditcard, ook niet bij afhaling van de wagen, pas bij het afleveren betaal je de rekening. Ze noteren eerst alleen je gegevens en die van de kaart, daarmee kunnen ze later wel afrekenen zonder dat ze de kaart nog nodig hebben (als je bv de wagen niet terugbrengt of beschadigd enz…) De creditcard is hier meer een soort van garantie voor het verhuurbedrijf dat je kredietwaardig bent.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?