pag

• Sandra

Hoi allemaal,

we zijn nu 3 jaar naar istrie geweeest, dit jaar gaan we eens naar Pag. Wie kan mij vertellen wat ik zeker moet gaan bekijken. Mijn man wil graag weten of er hier de mogelijkheid is om big game te vissen.(Met een boot de zee op om tonijn enzo te vangen) We gaan naar camping simuni met idriva tours. Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb er nu al reuze zin in, maar moet nog wachten tot 22 juli.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Sandra

• Guy

Op Pag zelf is er niets bijzonders te zien behalve het eiland zelf met het stadje Pag, Novalja en even een kijkje nemen op de eindpunt in het plaatsje Lun.

Vanaf Pag kan je ook Zadar en de Krka-watervallen bezoeken of een boortochtje maken op de Zrjmanjarivier.Ook een boottocht naar de Kornati behoort tot de mogelijkheden.IK denk dat de Kornati en de Zrjmanja ook wel georganiseerd worden vanuit Pag.Zoniet kan je in Zadar op de Kade een tocht naar de Kornati boeken of in Novigrad(Dalm.) een tochtje op de schitterende Zrjmanja.Kan je ook met eigen boot doen.Plitvice is ook te dien in 1 dag maar daarvoor kan je beter op de heen- of terugreis 2 dagen voor uittrekken.

Als je gaat vissen heb je wel een vergunning nodig en sedert een paar jaar ook als je gewoon met een hengeltje aan de wal zit.

Alvast een prettige vakantie toegewenst.

• Kelly C

Hey Sandra,ook wij gaan weer naar Pag dit jaar, en op camping Simuni ga je je zeker niet vervelen.

Ga eens een kijkje nemen op de site van men vader!

http://www.kroatisch-restaurant-jadran.be/kroatie.htm

Groetjes,Kelly

• Guy

Kelly,als ik naar de mooie site van je vader kijk,stelt mijn reaktie niet veel voor.

Men zal zich weer verheugen in Dinjiska met jullie komst en omgekeerd.

Alvast weer een onvergetelijke vakantie toegewenst.

• Sandra

hoi,

dank je wel voor jullie reacties. Kelly wat een mooie site zeg.

Maar ik kon niets vinden over biggame vissen. Weet iemand misschien of er vis boten vertrekken uit Zadar?

groetjes Sandra

• JaPa :o)

Sandra,

Misschien heb je hier wat aan.

http://www.tightlines.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=103

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl

• manuela1975

hoi sandra

wij gaan voor het eerst naar kroatie en gaan naar istrie (nova vas, 1 week) en naar dalmatie (camping simuni, 1 week). ook mijn man vindt vissen geweldig. mocht je toch nog een adresje tegenkomen, wil je me dit dan laten weten?! alvast bedankt

• Papa Leone

In Vodice vertrekken er boten voor big game visserij!!!

• Els

Waar kan je zo'n vergunning kopen. Wij gaan naar Cres, KRK…

1 juni vertrekken, das nie lang meer ;)

• Guy

Hallo,Els,In je mailbox vindt je alle info met prijzen en plaatsen waar de vergunningen te koop zijn.Cres is een leuke plaats.Ik zit daar regelmatig midden in het stadje op de aanlegsteiger een hengeltje uit te gooien en dat zonder vergunning!!..Er zijn plaatsen waar de politie wel optreedt en er zijn ook afgelegen plekken waar geen hond komt.34 € om een week vanaf de wal te vissen vind ik een aardig bedrag.Hier kan het zonder vergunning.Zitten jullie op Camping Kovacine?

In juni is het nog vrij rustig.Een mooie tijd om ook wat kleinere plaatsen op Cres te

bezoeken zoals Valun en Lubenice.Prettige vakantie.