help!

• manuela1975

waarschijnlijk moeten we onze reis omboeken door een ongelukkige val van manlief met de motor. we zouden 1 week istrie (porec) en 1 week dalmatie (pag) doen, maar dat gaat waarschijnlijk anders worden. de details hoe en waarom zal ik jullie besparen. We zouden met de auto gaan, maar dat gaat nu niet. het wordt dus vliegen. met de auto kun je meerdere plaatsen aandoen, makkelijker naar stadjes etc. als we gaan vliegen wordt dat allemaal een stuk lastiger.

dus de ultieme tip graag waar we dan nu het beste naar toe kunnen gaan.

graag in de buurt van leuke plaatsjes die makkelijk te bereiken zijn (te voet of met openbaar vervoer). als dat te lastig is, dan graag de ultieme tip van een vakantiepark/appartement.

ik ga morgen naar het reisbureau, dus haast u…

• KiCo

Beste,

De omgevnig van Trogir en Split is een goede uitvalsbasis voor jullie. Split is de grootste kuststad en 2de stad in Kroatie en Trogir is één van de mooiste stadjes. Er is een zeer goede busverbinding tussen beide steden; Elke15 minuten rijdt er een bus.Vanuit Split kan je eventueel nog één van de eilandjes in de omgeving bezoeken zoals Hvar en Brac.

Accommodaties in de omgeving vind je terug op www.croatia-hrvatska.com

Je kan me ook mailen voor verdere informatie naar kimco@pandora.be

mvg

Kim

www.thalatos.be