overnachting voor de terug reis

• jen

Hoi,ik ben opzoek naar een overnachting voor de terugreis vanaf zaton(kroatie)

Ik heb voor de heen reis al een goeie tip van jullie gehad ;-)

Nu willen wij zo'n 800 a 900 kilometer rijden voor de terug reis..

Wie weet hoe ik dat kan opzoeken……………helpppppp

Zou heel blij zijn met reacties.

• tp

suggestie= www.hotel-bauer-keller.de Dit is zowel een hotel+tussencamping; direct aan de snelweg tussen Nurnberg en Munchen. Erg goede voorzieningen om te overnachten. (stroom, douches, toilet, mogelijkheid te ontbijten in hotel of broodjesservice.) Zorg wel voor een lange verlengkabel want als je iets aan de late kant bent moet je op het hoger gelegen plateau achter het hotel staan en daar zijn geen dichtbijzijnde stroomaansluitingen.Mc donald op loopafstand. Goed restaurant met leuk terras en speeltuin met veel klimtoestellen voor de kinderen. Al met al vele mogelijkheden die het voor iedereen aangenaam maken om een tussenstop te maken.

• Guy

KIjk eens op www.kramerwirt-irschenberg.de Op 50 km vóór Munchen op een paar 100m van de snelweg richting dorp. Als ik rond 09.00 van uit Zadar (Posedarje) vertrek ben ik rond 18.00 uur in Irschenberg. Ik rij wel met een gewone personenwagen pittig door en niet in het seizoen juli-augustus.

Als je zelf iets wil opzoeken tik dan de naam van een dorp aan dat op de route ligt en dan vindt je wel sites met overnachtingsadressen.Succes en prettige vakantie.

• jen

Dank je wel voor jullie reacties ;-)

Maar dit is net even te ver denk ik

Het is ruim 1000 kilometer…

Ik denk dat de kids gaan tegen sputteren

Ga morgen even uitgebreid met kaart erbij zoeken,heb nu bij routeplanner wat uitgeprint maar daar word ik niet wijzer van…….

En ik mag wel opschieten want half juli gaan we alweer terug :-(

nog bedankt…

• Britt-Marie

Hoi Jen,

net over de grens Italie/Oostenrijk hotel gailtalerhof. Hebben website www.gailtalerhof.at. Hoeven de kids niet zo lang in de auto zitten…

• ellen

Volgens www.routenet.nl is het van Zadar naar http://www.kramerwirt-irschenberg.de/ 734.7km. Dus véél minder dan 1000km…..!

En van daar naar huis is nog eens 900km (geen idee waar jij in NL moet zijn ;-) voor mij in het westen is het 907km).

Van Zadar naar http://www.hotel-bauer-keller.de/ = 896km

Van daar naar huis is het ruim 700km.

Van Zadar naar www.gailtalerhof.at = 506km

Van daar naar huis = bijna 1200km

Deze laatste lijkt me dus niet handig. Dan moet je de tweede dag nog erg ver :-(

• jen

Hoi,ik heb het tweede hotel gemailt

Wat lief van je dat je dat het uitgezocht……

Hoop dat het wat word en dat ze ruimte hebben

bedankt ;-)