Humanitair feest!!!

• Papa Leone

Het grote feest dat wij gehad hebben blijkt een groot misverstand te zijn!! De opbrengst ZOU gebruikt worden om kinderen naar de gemeente Grobbendonk (Belgie) te halen en te laten genieten van drie weken verlof. Na een inzet van verschillende mensen en KORREKTE afspraken met de organisator van het evenement, blijkt van het hele opzet niets meer te kloppen. De mensen in de desbetreffende plaats (Kroatie) werden gekontakteerd en geselekteerd alsook de ouders, de gemeente in Belgie betaalde de onkosten van het kamp en sponsors het eten!

Wat blijkt nu? De kinderen zijn een ontgoocheling rijker! Zij mogen niet komen omdat het ganse optreden een fiasco ZOU zijn!!!

Het kamp is afgezegd omdat er niet voldoende sponsering of opbrengst is. De kinderen aldaar zijn erg teleurgesteld en hebben het geloof in de mensheid verloren.

Ik wens alvast afstand te nemen van deze praktijken en verdere evenementen of optredens van bepaalde zangers uit Kroatie niet meer te steunen voor deze “organisatie”! Ik hoop ook dat anderen zullen volgen en niet meer naar BEPAALDE optredens te gaan in naam van…

Kinderen gebruiken voor bepaalde praktijken is het ergste wat er is! Wanneer men iets belooft kom het dan ook na!!!

Bedankt …..

• Carla

Nou, dan zijn wij weer een ontgoocheling rijker en de kinderen, helaas, een illusie armer! Naar verluidt was het concert in Nederland uitverkocht! Ik kan me goed voorstellen dat je je behoorlijk misbruikt voelt door die ‘organisatie’. Al doende leert men, zullen we maar zeggen. Wel héél erg triest dat dat over de ruggen en ten koste van kinderen moet gebeuren!

• Kelly C

Zowel het concert van Nederland als Belgie was uitverkocht!

in totaal 2000 bezoekers.Reken ook daarbij de tombolaopbrengst(770 euro), de opbrengst van het schilderij ,drank,eten,giften,enz…! Enfin ,er zullen ook wel een hoop onkosten zijn,maar om nu te zeggen dat het een fiasco was…….????

Ik vraag mij af of Oliver en zijn band,die toch ook een SERIEUZE duit in het zakje hebben gedaan van deze wanpraktijken op de hoogte is????

• Kelly C

Ondertussen staat er een bericht op kroatieclub dat het kamp wel zou doorgaan in Belgie!

Is dit een zoveelste poging om ons te sussen of is het je menens deze keer???En met welke kinderen , ik denk niet dat je een welles nietesspel kan/mag spelen met deze kinderen!

Graag een reactie Cleppie!

• cleppie

Hi Papa leon

Precies waar ik bang voor was, ten eerste klopt jou verhaal van geen kant, en zeer onbeschoft om dit hier op het prikbord te plaatsen. Zeker als je bedenkt dat er een tweede groep staat aan te komen. Haha wat een onzin sta je nu uit kramen op dit prikbord. Jij weet donders goed dat er een groep van 44 kinderen op vakantie komt de eerste 3 weken van augustus. dat je niet weet… dat dit enorm veel geld kost, waar jij geen dubbeltje van hoeft te betalen. Vele gesprekken zijn er gevoerd, en wij bpalen gelukkig wie er komt en wie niet, en reken maar die selectie is zeer streng.

Een zomerkamp project kost ruim 15,000, maar ach daar heb je totaal geen kijk op. De bus, het terrein, het eten en drinken de uitstapjes enz. enz. Man ik ben ben doodziek van je lulverhaal. Maar je zal je nog achter de oren krabben, ook vorr de twee concerten was mega negatief, gelukkig heb ik alle mails van je bewaard, maar vrees niet hoor ik zal ze zeker niet op dit prikbord plaatsen, is wel heel kinderachtig en goedkoop.

Laat ik nog een ding zeggen ook de tweede groep komt eraan, dus mischien een beetje te vroeg zitten mekkeren.

cleppie

Papa Leone schreef:

>

> Het grote feest dat wij gehad hebben blijkt een groot

> misverstand te zijn!! De opbrengst ZOU gebruikt worden om

> kinderen naar de gemeente Grobbendonk (Belgie) te halen en te

> laten genieten van drie weken verlof. Na een inzet van

> verschillende mensen en KORREKTE afspraken met de organisator

> van het evenement, blijkt van het hele opzet niets meer te

> kloppen. De mensen in de desbetreffende plaats (Kroatie)

> werden gekontakteerd en geselekteerd alsook de ouders, de

> gemeente in Belgie betaalde de onkosten van het kamp en

> sponsors het eten!

> Wat blijkt nu? De kinderen zijn een ontgoocheling rijker! Zij

> mogen niet komen omdat het ganse optreden een fiasco ZOU

> zijn!!!

> Het kamp is afgezegd omdat er niet voldoende sponsering of

> opbrengst is. De kinderen aldaar zijn erg teleurgesteld en

> hebben het geloof in de mensheid verloren.

> Ik wens alvast afstand te nemen van deze praktijken en

> verdere evenementen of optredens van bepaalde zangers uit

> Kroatie niet meer te steunen voor deze “organisatie”! Ik hoop

> ook dat anderen zullen volgen en niet meer naar BEPAALDE

> optredens te gaan in naam van…

> Kinderen gebruiken voor bepaalde praktijken is het ergste wat

> er is! Wanneer men iets belooft kom het dan ook na!!!

> Bedankt …..

• cleppie

Ondertussen…. dat staat er al een poosje hoor.

Zeik nog ff door, echt ik word hier nu werkelijk kots misselijk van.

• ruzica

Ik ken Papa Leon niet

maar …CLEPPIE wel…….

Ik durf daarom ook te zeggen dat ik voor 1000% achter hem staat en vertrouwen in hem hebt ……..

Daarom Papa Leon was het niet beter geweest om net wat Cleppie zegt om hem om uitleg te vragen via prive mail?????

• cleppie

Nou mevrouw Kelly werkelijk je durft hoor…

Wanpraktijken!! Ja wij weten precies wat Oliver heeft gekost. En de afspraak was heel simpel, bij twee concerten hebben zij het bedrag enigzins aangpast. maar een ding kan ik je zeggen, jij verdient het niet, zelfs niet in jaar, wat Oliver heeft ons gekost.

• Marko

Óf je vertelt rustig en zakelijk wat er volgens jou allemaal gebeurd is, zodat daarop gepast gereageerd kan worden, óf je zegt helemaal niets. Aan dit warrig verhaal, behalve misschien voor enkele intimi, en gegooi met modder heeft de gemiddelde prikbordlezer helemaal niets. Het lokt alleen maar dito reacties uit.

• Papa Leone

Als mijnheer Cleppie NIET wil reageren op mails of de telefoon niet wil opnemen wat moet ik dan doen??? Niet allen van mij maar ook leveranciers van goederen!!!

IK wil je ook het adres geven van de school in … en dan kan je alle informatie opvragen daar en de waarheid horen!! Ik ben zeker geen smeerlap!!!! Ik heb alleen gezorgd dat de zaak terug opgestart wordt en dat die kinderen kunnen komen. Moesten wij dan zwijgen en de zaak laten doodbloeden?

Met kinderen speel je niet!!!!