Vakantiehuis – appartement voor één week in juli

• Els

Hallo,

Voor onze vakantie (mijn eerder berichtje) zijn we op zoek naar een vakantiewoning of een appartement.

Het probleem op dit moment is dus dat we nog niet eens weten op welke plaats precies we onze vakantie zullen doorbrengen, behalve dat het waarschijnlijk “ergens aan de kust” zal zijn.

Vandaar dat mijn vraag vrij algemeen is: hebben jullie tips of sites (of particuliere adressen) waar we kunnen zoeken achter een vakantiehuis in Kroatië?

(misschien is deze vraag al wel tientallen keren gesteld, maar ik heb nog geen tijd gehad om uitgebreid het forum af te zoeken, mijn excuses dus als ik in herhaling val)

Dank u wel!

Els

• Jo

Ik heb wel een adresje in Fazana. Dit ligt tegen Pula, in het zuiden van Istrië. Kijk eens op www.villacroatia.nl . Eigenaar is een Kroaat die van 92 tot 2005 in Nederland heeft gewoond. Je kan telefonisch reserveren (zie Kroatisch nr op de site 00385…..). GSM-nr (06…..) is het nummer van de zoon in Nederland. Maar je kan beter rechtstreeks bellen. Doe ze maar de groeten van Jo en Hilde uit België. Volgende week springen we er zelfs eens binnen. We hebben er ooit twee keer gelogeerd maar doen dit niet meer omdat we ondertussen een campingcar gekocht hebben.

Als jullie er gaan en het klikt dan organiseert Nikola op jullie laatste avond zelfs een BBQ voor jullie. En als je't vraagt maakt hij misschien wel ispod peka. Niet te versmaden!

Meer inlichtingen kan je vandaag nog krijgen want morgen vertrekken we. Of je moet wachten tot na 1 juni.

• loes

je zou het op marktplaats kunnen proberen.

daar heb is het mij altijd gelukt.

• Lipik

Els,

Ik heb op je andere bericht (ander forum) geantwoord.

• Guy

Els,kijk ook eens op www.zatonka.hr Mooie partikuliere appartementen direkt aan zee op 13 km van Zadar.

• Britt-Marie

Hoi Els,

wij gaan al jaren naar Crikvenica een hele leuke plaats aan de Kvarner-kust. Op zo'n 45 minuten rijden van Rijeka. Crikvenica heeft zo'n beetje alles wat je kan wensen, leuke centrum met talloze barretjes en restaurants. Mooie strand, welliswaar niet zand maar bijna….Is ook een goede uitvalbasis voor excursies, naar bv. Istrie, Krk, NP Plitvicer. Opatija en Rijeka liggen op ongeveer 45 minuten rijden. Op www.crikvenica-info.com staan er genoeg apartementjes en huizen. Succes!! Britt