Kroatische sfeermuziek

• Eddy

Deze vraag is hier al wel eens vaker gesteld maar, ik stel hem zelf nu ook maar eens.

Ik ben namelijk op zoek naar Kroatische sfeermuziek, zoals die vaak gebruikt word tijdens reisreportages over Kroatie.

Dit kan zowel gaan om namen van artiesten, muziekstijlen,…

Mijn bedoeling is deze muziek te downloaden en na de vakantie die muziek te gebruiken als achtergrondmuziek voor de videofilm.

Ik weet al wel dat ik via programma's als Limewire kan zoeken op b.v. Klapa, mandolina of tamburasi.

Dit heb ik al geprobeert, maar daar kwam toch niet genoeg resultaat uit.

Weten jullie misschien nog andere termen/artiesten/namen waar ik op zou kunnen zoeken??

Alvast bedankt,

Eddy

• Britt-Marie

Hoi, een bekende Kroatisch artist is Mladen Grdovic, probeer dat maar. Ik heb 3 mooie cd's “Kisses from Adriatic”, als je niets kan vinden kan ik ze misschien in een bestand (?) naar je sturen. Mijn man is een paar dagen weg en ik heb helemaal geen verstand van pc's…vrouwen eigen? Als je straks belang heb - laat het even weten zullen wij zien wat wij kunnen doen. Groets Britt

• Eddy

Hoi Britt,

Bedankt voor je snelle reactie. En ja ik heb wel belang bij die cd's van Mladen Grdovic.

Zou je man als die weer terug is die muziek als mp3 op kunnen sturen via email of op een cd kunnen branden?

Groetjes, Eddy

• Britt-Marie

Hoi Eddy,

geen probleem - manlief komt vanavond weer thuis zullen wij ervoor zorgen dat jij echte kroatische muziek bij je vakantiefilm krijgt. Waar ga je trouwens heen in de vakantie? Britt

• Eddy

Ik ga naar een camping bij Porec met een leuke groepsreis.

Verder maken we zeker een aantal leuke dagtochten naar o.a. de Plitvice Meren en Venetie.

• alaan

Bedankt voor de tips in dit topic !! Heb inmiddels een aantal nummers van Mladen Grdovic binnengehaald via Bearshare en het is inderdaad zeer geschikt voor bij een film/fotoshow. Wij gaan in september voor het eerst naar Istrië !!