actieve vakantie nabij Plitvicka Jezera

• loossie

Actieve vakantie bij Plitvicka Jezera

Houdt u van een actieve vakantie en van de natuur? Dan bent u in de omgeving van Nationaal Park Plitvicka Jezera aan het goede adres. Het park is uw bezoek zeker waard. U kunt er diverse wandelingen maken van meerdere uren. Ook kunt u in het park een tochtje maken met een treintje en met een bootje. Dit park is beschermd en staat op de lijst van UNESCO Werelderfgoed.

Maar dit is niet het enige. U kunt namelijk ook grotten bezoeken die op ongeveer 18 km liggen van het Nationale Park. Onder begeleiding van een gids mag u 200m de grotten in en krijgt u uitleg in het Engels of Duits.

Paardenliefhebbers zitten ook goed in deze streek. Bij een plaatselijke manege worden groepsritten georganiseerd door de schitterende natuur. Ook kunt u les nemen.

Voor diegenen die het nog niet actief genoeg vinden, zijn er nog andere uitdagingen, bijvoorbeeld quadrijden, raften of paintballen. Het is allemaal mogelijk in deze omgeving.

Voor een kamer of appartement in de omgeving van het Nationale Park kunt u kijken op www.croatianrooms.com Via deze website kunt u een reservering maken.

Tevens kunt u kortingsbonnen aanvragen voor de grotten en voor paardrij-activiteiten via info@croatianrooms.com

Groeten

Loossie

• Guy

Goede info maar lijkt toch meer op vooral een promotie van van :www.croatiarooms.com

• Guy

PS.Heb de n en de s maar weggelaten uit de vermelde website om het aanlinken niet mogelijk te maken en aldus promotie er van nog eens te vergemakkelijken.Zoals gezegd:geen kritiek op de info maar die is ook op meerdere sites van internet terug te vinden.Zag toevallig hetzelfde gepost op ongeveer dezelfde tijd op een ander kroatië-forum .Ik dacht dat een forum meer iets was van vraag en antwoord of iets in die zin,maar ja,wie ben ik?

• loossie

Verkeerd gezien, maar dat mag. Wij willen alleen aangeven dat er meer is dan alleen maar het NP.

• Guy

Ik ben het er volkomen mee eens dat er meer te zien is dan alleen het NP.Dat heb ik ook niet in twijfel getrokken.

• Jo

Ik heb vorige week de grot bezocht en er was niet veel aan. Ik was toevallig de enige voor de Engelse taal en dan doen ze het normaal enkel in het Kroatisch. Je moet dus met twee zijn voor een andere taal. Ik heb wel maar de helft hoeven te betalen om die reden (25 kuna) en kreeg toch een beknopte uitleg in het Engels. Maar op zich stelt de grot niets voor. Zelfs veel afgebroken stalagmieten, wat ik jammer vond. En fotograferen was niet toegestaan.