wie weet een leuke camping in dalmatie

• mo

Hallo,

Wij willen in juli 3 wkn naar dalmatie wie weet een leuke camping dichtbij het strand waar zowel voor tieners als voor kleuters wat te doen is.

Alvast bedankt

Groeten Mo

• Brigitte

Hallo,

Ik zal adviseren camping Zaton. www.zaton.hr.

Dit is een camping waar je niet af hoeft is zowel voor kleine als groot een schikte camping. Zit zwembad bij is aan zee gelegen. Er is heel veel te doen

• niels en kim

alleen het strand zal wel super druk zijn tegen die tijd!

Brigitte schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik zal adviseren camping Zaton. www.zaton.hr.

> Dit is een camping waar je niet af hoeft is zowel voor kleine

> als groot een schikte camping. Zit zwembad bij is aan zee

> gelegen. Er is heel veel te doen

• ellen

Wij zijn al een paar keer op camping Solaris in Sibenik geweest.

Groot complex, naast een aantal hotels gelegen, waar je via het strand zo naartoe kan lopen. En gebruik kan maken van de terrasjes, speeltuintjes, zwembaden en discotheek.

Dus voor zowel kleuters als tieners genoeg te doen.

Op http://kooij.mijnalbums.nl heb ik wat foto's staan.

• ron

Verleden jaar naar camping Soline (dit jaar weer)geweest en zeer goed bevallen niet te druk maar wel gezellig Biograd is op loopafstand via een heel mooi boulevard winkels en restaurants in overvloed.voor kinderen oud en jong is er veel te doen.In vergelijking met Zaton (2 jaar eerder geweest) is strand ongeveer 2 minuten lopen van je staanplaats.Het is maar 40 km verder dan Zaton maar natuur en vaar omgeving is 100 keer beter dan Zaton veel eilanden en zeer mooi baaitjes.

Standplaats is ongeveer 100 m groot. WC en douch vrij nieuw en wordt goed schoongemaakt.Personeel is heel vriendelijkt, winkel is wel vrij klein maar er is alles , maar Biograd is 2 km verder met groot winkels.

• Jo

Is het toilet/ander sanitair aangepast voor personen in een rolstoel? En is er een FKK-strand op wandelafstand (5 à 10 min)?