Dit jaar niet naar Kroatie

• ernesto2

Na jaren Kroatie dit jaar naar Frankrijk als ik dit prikbord zie krijg ik toch weer heimwee naar dit prachtige land. Wij wilde eens ergens anders kijken hopen dat Frankrijk bevalt.

Maar nu al zeg ik volgend jaar weer Kroatie met zijn mooie zee aardige mensen en heerlijke restaurantjes. Voor alle mensen die wel gaan ik ben toch wel een beetje jaloers maar ga in Frankrijk hopelijk ook genieten.

Een voorspoedige reis en tot volgend jaar in Kroatie!!!!!!!!!!

• Norbert

Frankrijk is ook zeer genieten, of het nu aan de kust is of in het binnenland, Frankrijk is een prachtig land.

Het eten is op vele plaatsen subliem te noemen, vergeet dan ook de wijn niet, terrasje in een klein dorpje erbij en je kunt genieten.

Kroatië is mooi, maar helaas is dit hier niet te vinden. Ja (voordat men over mij heen duikt) je kunt hier ook in kleine dorpjes eten en ze hebben ook wel wijn, maar wanneer we het gaan vergelijken op een schaal van 10 dan haalt Kroatië net de 3 of 4 en zit Frankrijk rond de 8 of 9.

Voor Fransen is goed eten belangrijker dan een goede auto hebben. Hier is dat net omgekeerd.

• ernesto2

Klopt Norbert ik ben een echte liefhebber van wijn die moet je in Kroatie niet nemen. Maar de Kruscovac is wel lekker. Wij gaan trouwens naar de Ardeche.

• Lipik

ernesto,

we zullen voor u een extra rakija drinken ! nu we toch 0.05% in ons bloed mogen hebben ;-)