villach of Graz

• Hanna

wij gaan 17 Juli naar Zaton en nu willen wij de terugreis nog 4 dagen naar Karinthie

nu zie ik op de routeplanner dat vanaf Villach het in km korter is vanaf zaton dan vanaf Graz maar dat de reistijd langer is naar Villach dan naar Graz hoe kan dat?

Zaton-Villach reisduur 7:12h km 398.6

Zaton-Graz reisduur 5.58h km450

heenreis willen we eerste overnachting in wertheim-bettingen en de 2e overnachting in Graz of bij Villach wat is het beste?

• Paul & Niko

Zaton-Vilach is minder kilometers 4-baans snelweg dan Zaton-Graz. Daarom doe je er (volgens de routeplanner) langer over.

Tja, de routeplanners. Een testje met een van onze vaste routes geeft teleurstellende resultaten. Welke route voorkeuren we ook ingeven, het ding blijft komen met het antwoord: zo veel mogelijk kilometers op de snelweg. Begint ernaar uit te zien dat een gewone wegenkaart toch het beste is ;-)

En nu ik toch reageer: http://link.marktplaats.nl/163946989 is een interessant appartementje van een aardig Nederlands echtpaar in Sukosan onder Zadar.

• Guy

Zeer velen gaan in de maanden juli en augustus via Graz om de filles bij de tunnels van de Tauerautobahn te vermijden.

• ellen

Via Graz rijdt veel rustiger.

Meer snelweg, minder afslagen.

• KiCo

Hallo,

Als je de binenweg via Novo Mesto en Metlika richting Karlovac snij je een groot stuk af. Er is een zeer rustige grenscontrole. Bij ons gaat het veel sneller langs deze weg.

Rij je ‘s nachts heb je geen wachttijden aan de tunnels. Die heb ik nog nooit gehad. ’s nachts rijden is altijd rustig :)

Wij verkiezen Villach.

KiCo

• NIKOLA1968

GRAZ !!!

Kortste route NL - Kroatie gaat over Graz !

Zadar - Graz is korter dan Zadra - Villach ( en betere wegen !!! )

Overnachten ?

klik ( of copy- paste) :

http://www.speurders.nl/vakantieenvrijetijd/europakroati/40573541/huis_in_de_bergen_op_de_kortste_route_nl_adria_kust.html

Groeten,

Nikola