Bouwwerkzaamheden Porto Sole Vrsar

• MariaR

Wij hebben vernomen dat er op dit moment bouwwerkzaamheden gaande zijn op camping Porto Sole in Vrsar.

Aanleg van nieuwe restaurants, winkels, zwembaden.

Mensen die er in mei geweest zijn hebben hiervan nogal hinder ondervonden.

De supermarkt en het huidige zwembad was gesloten.

Wie weet of dit voor de zomervakantie allemaal opgelost en klaar is ??

Wij hebben weinig zin om daar deze zomer in een bouwput te zitten.

• wil

nou ga daar maar niet van uit wij hebben het zelfde meegemaakt in Rovinj op Polari duurde 3 seizoenen en ze zijn nog niet klaar.

• Keimpje

Annemiek zoekt gauw het plaatsje Vsrar op, kijken wanneer ze langs kan komen als MariaR de biftek heeft gevonden en op de bbq heeft gelegd ;-)

Dju ….. gaan we nét niet redden vanaf Savudrija

;-) ;-) ;-)

• MariaR

:-) :-) hahaha

Ja hoor schuif maar aan, hoe meer zielen hoe meer vreugd !!

Maar ik ben bang dat Maria richting Dalmatie verkast als ze daar in Vrsar in een bouwput terrecht komt.

Grtjs

Maria

• elly

The swimmingpool is open, and the shop make open to manday

Wbr

Sanja

Dit was de mail die ik van porto sole kreeg

• Wouter

Heb gebeld met de receptie om een boei voor de boot te reserveren, (Andrea die dat normaal verzorgde is eruit gel…..) ze doen erg vaag en geven verschillende antwoorden (is gebeld door meerdere familie's) over zwembad, winkel en of je daar nog met de boot kunt komen (leg dat ding maar op het ‘oude’ gedeelte van de camping was het antwoord), ben dus erg benieuwd wat we daar aantreffen, wordt het na een jaar of 8 toch tijd voor een andere camping????

• Anne

Jeetje schrik ervan, fijn dat ze het ook even melden op de site en bij de reservering.

We hebben expres een plekje dicht bij de zee op het nieuwe deel gereserveerd en verheugden ons alweer op de bistro, terrasje aan het water, Andrea en broer , het gemak van de shop en nog veel meer.

Als de halve camping op zijn kop staat is er weinig aan vrees ik. Zal eens bellen en mijn vriendin die nu in Rovinj staat eens lief aankijken of ze gaat kijken .