hallo zou iemand mij kunnen vertellen of het makkelijk is om vanaf het vliegveld split met de bus naar zadar te reizen.
en ook weer terug natuurlijk.
Hoi Loes,
Ik kan je helaas niet zeggen of de bus Split>Zadar ook bij de luchthaven stopt. Vermoedelijk zullen ze ook een halte in Kastela hebben, maar dat weet ik niet zeker. Eventueel zou je dat op de luchthaven even na kunnen vragen. Wat ik wel weet is, dat er iedere 20 minuten een bus van de luchthaven naar het busstation (autobusni kolodvor) in Split vertrekt en daarvandaan vertrekken er de hele dag door regelmatig bussen naar Zadar. De link met vertrektijden zal ik je bijvoegen:
http://www.ak-split.hr/EN/index.html
Onderaan de pagina, op het rechter tabblad, zie je de ‘timetable’ staan. Succes!
dankje voor de info.
maar we zijn nog even bezig met alle mogelijke opties.
het probleem is dat je dan via duitsland moet en daar moet je ook weer naar toe en wij zijn al in kroatie op dat moment dus is er niet iemand die mijn dochter naar bonn of keulen kan brengen.
vorig jaar is ze met ryan air geweest .
toen zijn ze wel op zadar geland maar daar is weer het probleem dat je dan via londen moet vliegen en daar moest ze heen en terug 8 uur wachten voordat ze verder kon.
dus misschien gaat ze wel gewoon met de bus.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?