ID RIVA

• Annemarie

Wie oh wie heeft ervaringen met de reisorganisatie ID Riva???

• Guy

Over Id Riva heb nog geen klachten gehoord.Als je een cruise wilt doen langs de kust en de eilanden zoals aangeboden door Id Riva moet je wel rekening houden

met de volgende zaken: je zit wel lang op zee-de ruimte op de schepen is vrij beperkt-je bent zeer afhankelijk van het weer en ook van het overige gezelschap.(Soms zeer luidruchtig-flink aan de drank enzv.)Ik zie ze regelmatig aanleggen op het eiland Cres.

• Yasmin

Annemarie, ik boek al jaren mijn accommodatie via ID RIVA. Eerst ging ik met de auto en tegenwoordig ga ik met het vliegtuig. Als je met het vliegtuig ga, staat er op het vliegtuig een hostess en op de plaats van bestemming staat er meestal ook een, die je verwelkomt. Meestal komt de hostess 1 x in de week op het complex en kan je daar met vragen terecht.

De meeste hostessen spreken nederlands, maar anders spreken ze duits.

Ik wens je een hele fijne vakantie mocht je gaan. Helaas zit die er voor mij al op.

• Jo

Wij zijn in 2002 de eerste maal naar Kroatië gegaan en dat was via ID Riva. We waren daar heel tevreden over. Omdat mijn echtgenote echter rolstoelgebruikster is en ons budget niet zo groot is gaan we echter niet meer op hotel maar hebben we sinds vorig jaar een campingcar (vouwwagen). Dat lijkt voor ons nog de beste oplossing want ervaringen op twee apartementen leren ons dat de toiletten/badkamers niet altijd (meestal niet) toegankelijk zijn. En de toiletgebouwen op de (grotere) campings meestal wel. Maar dus geen kwaad woord over ID-Riva. Er was een nederlands sprekende, maar Kroatische van oorsprong, hostess die ons verwelkomde en die twee maal per week in het hotel kwam en die altijd via de GSM te bereiken was.

• Tiepie

Ik heb (al wat jaartjes geleden) een busreis gedaan naar Umag via ID Riva en dat is prima bevallen. Geen klachten van mijn kant ;-)

• jaysiea

Ik wil toch ook mijn positieve ervaring delen tot nu toe met Id Riva, de reis begint pas op 9 september.

Accomodatie was eigenlijk alleen op aanvraag beschikbaar, helaas lukte het toch niet om het te boeken, na zelf contact te hebben gehad met de eigenaar bleek er wel degelijk een appartement beschikbaar, dit als nog doorgegeven aan Id Riva.

Zij hebben ook stappen genomen tegen de lokale reisagent en als nog voor ons de accomodatie geboekt buiten hun lokale reisagent om en dus in dat op zicht ben ik zeer te vreden over deze reisorganisatie ook de reisbescheidenen zijn prima op tijd.

Alleen wel paar kanttekeningen over de informatie, afhandeling van Id Riva, deze laat zeker her en der te wensen over, geven verkeerde informatie, weten soms niet waar ze over praten of zijn niet op de hoogte van veranderende regels of aangepaste regels omtrent handbagage, e-ticket etc etc.

Maar buiten deze toch beetje vervelende situaties ben ik tot nu zeer tevreden over hun.