pinnen in Kroatie ...

• m@ms van 2 meiden('99+'05)

Mijn vraag is of er genoeg mogelijkheden zijn om te pinnen in Kroatie ..

En dan bedoel ik bij de bank maar zeker ook in winkels/benzinepompen etc

Ook moeten wij onze staanplaats nog betalen bij de camping en nu vraag ik me af of dat ter plekke mogelijk is ( Bi Village in Fazana ) …

Bedankt !

• Lipik

Pinautomaten vind je overal in Kroatie. Of er nu op Bi-village één is weet ik niet.

in de supermarkt(jes) kan je ook met je kaart betalen.

Hartstikke bedankt !

Ga eens snuffelen op hun site ( als die er is ;) ) of ik daar iets kan vinden ..

• Guy

En als je eens de zoekfunctie van dit prikbord gebruikt,het woordje pinnen intoetst en alle funktie's krijg je een hele hoop info want er is al zoveel over dit onderwerp op het prikbord gepost.“Gebruik altijd eerst de zoekfunctie” vraagt de redaktie.

Zoniet vallen we steeds in herhaling.

• Jo

Naast de kassa op BiVillage zit zeker een pinautomaat. Of je aan de kassa zelf kan betalen met je kaart kan ik me niet herinneren, we waren er tenslotten in 2004.

• Guy

Foutje…ik bedoel ALLE DATA ipv functie's.

Je hebt wel gelijk hoor en bij eerdere vragen heb ik dat ook eerst gedaan !

Nu was ik het “ vergeten” maar mijn vraag was ook meer bestemd voor mensen die misschien al eerder bij Bi Village waren geweest. En misschien wisten of we daar ter plekke op de camping konden pinnen .

• heber

Hallo

Of je kan pinnen op de camping weet ik niet

Maar op de camping zelf is een pinautomaat.

Heel erg bedankt !! Vond het geen fijn idee om met veel geld op reis te moeten maar dat is dan gelukkig niet nodig !

• Jo

Zelfde antwoord gaf ik ook al, paar dagen terug, hier net onder!