Nog 3 weken ….
En dan zitten we er weer …. in Pula op Punta Verudela voor het 11e jaar .
Ik weet dat sommige hier roepen ga toch eens wat verder richting Dalmatie …. dat hebben we ook best wel overwogen hoor.. maar hier ligt ons hart , hier hebben we inmiddels vrienden … en die paar weekjes vakantie die we maar hebben brengen we dan het liefst hier door ….
Al jaren ben ik een meelezer op dit bord en zo heel af en toe plaats ik een berichtje of ik reageer ergens op …. inmiddels na zoveel jaar weet ik best dat ik overal kan pinnen , dat het geen probleem is als je alleen euro´s hebt en de route rijden we inmiddels ook blindelings en waar ik lekker kan eten dat hoef ik ook niet meer te vragen …. en toch ondanks dat ik al zoveel jaar in Istrie kom haal ik hier ook hele nuttige informatie …. laatst nog met de info over het vinget voor Slovenie …. ik blijf het toeristje pesten vinden maar ik koop m toch maar
En dan mijn vraag over een vertaling ….. Carla nog Superbedankt daarvoor …. jou vertaling gaat uitgeprint met ons mee ! ….
Maar ik kan me ook zo goed voorstellen dat nieuwelingen die voor het eerst naar Kroatie gaan en via internet op dit bord terechtkomen hier hun vragen stellen die ze bezighoud …. ze zijn tenslotte indezelfde euforie als wij ooit waren ….en nog zijn … ….. ze gaan naar Kroatie ! en dan weet ook niet iedereen hoe een zoekfunctie werkt
Dus ja je ziet hier elk jaar dezelfde vragen terug komen …. mischien zelfs om de paar weken dezelfde vraag …. maar heerlijk toch dit bord ….. dat we het hebben …. dat we ervaringen kunnen delen …. dat we vragen kunnen stellen
Zelfs mensen kunnen ontmoeten die we via dit bord hebben leren kennen ….. toch Norbert ?
Stom mischien maar ik kwam net thuis zat hier te lezen en zag iets staan over een zoekfunctie gebruiken en moest effe reageren
Heerlijk dus dit prikbord …. ik lees niet dagelijks maar vind het lekker om zo af en toe mee te lezen !
Grt Gerda
ennuh
Net als vorig jaar …. zal ik vanuit Pula weer hier verslag doen hoe het weer daar is