Dit Prikbord

• Gerda

Nog 3 weken ….

En dan zitten we er weer …. in Pula op Punta Verudela voor het 11e jaar .

Ik weet dat sommige hier roepen ga toch eens wat verder richting Dalmatie …. dat hebben we ook best wel overwogen hoor.. maar hier ligt ons hart , hier hebben we inmiddels vrienden … en die paar weekjes vakantie die we maar hebben brengen we dan het liefst hier door …. :)

Al jaren ben ik een meelezer op dit bord en zo heel af en toe plaats ik een berichtje of ik reageer ergens op …. inmiddels na zoveel jaar weet ik best dat ik overal kan pinnen , dat het geen probleem is als je alleen euro´s hebt en de route rijden we inmiddels ook blindelings :) en waar ik lekker kan eten dat hoef ik ook niet meer te vragen …. en toch ondanks dat ik al zoveel jaar in Istrie kom haal ik hier ook hele nuttige informatie …. laatst nog met de info over het vinget voor Slovenie …. ik blijf het toeristje pesten vinden maar ik koop m toch maar :)

En dan mijn vraag over een vertaling ….. Carla nog Superbedankt daarvoor …. jou vertaling gaat uitgeprint met ons mee ! ….

Maar ik kan me ook zo goed voorstellen dat nieuwelingen die voor het eerst naar Kroatie gaan en via internet op dit bord terechtkomen hier hun vragen stellen die ze bezighoud …. ze zijn tenslotte indezelfde euforie als wij ooit waren ….en nog zijn … ….. ze gaan naar Kroatie ! en dan weet ook niet iedereen hoe een zoekfunctie werkt :(

Dus ja je ziet hier elk jaar dezelfde vragen terug komen …. mischien zelfs om de paar weken dezelfde vraag …. maar heerlijk toch dit bord ….. dat we het hebben …. dat we ervaringen kunnen delen …. dat we vragen kunnen stellen :)

Zelfs mensen kunnen ontmoeten die we via dit bord hebben leren kennen ….. toch Norbert ? :)

Stom mischien maar ik kwam net thuis zat hier te lezen en zag iets staan over een zoekfunctie gebruiken en moest effe reageren :)

Heerlijk dus dit prikbord …. ik lees niet dagelijks maar vind het lekker om zo af en toe mee te lezen !

Grt Gerda

ennuh

Net als vorig jaar …. zal ik vanuit Pula weer hier verslag doen hoe het weer daar is :)

• JaPa :o)

Gerda,

Je had het niet beter kunnen omschrijven!

Ben natuurlijk erg benieuwd naar je verslagen!

Fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• Guy

Goed gezegd Gerda maar men mag er toch een beetje van uit gaan dat iemand die op internet komt toch geen problemen hoeft te hebben met de eenvoudige zoekfunktie.Er wordt niet voor niets door de redactie gevraagd die eerst te raadplegen.Waarom dan ook niet?Daar kan je direct een rits info vinden op je probleem en dat is toch de bedoeling dacht ik of niet soms?Verder kan ik mij ook best voorstellen dat iemand die voor het eerst op prikpagina komt niet in de gaten heeft wat een zoekfunktie betekend maar in tegenstelling van wat sommigen denken doet dit niets af aan mijn opmerking.

In ieder geval een prettige vakantie toegewenst en mocht je daar Norbert ontmoeten,doe hem dan de groeten van Guy.

• Gerda

Je zegt het heel juist Guy : je mag er een beetje van uit gaan :)

• Hetty

Ja het is waar….!!!

Dit prikbord is enorm VERSLAVEND…!!!

Gr.Hetty

• tewe

hallo

Ja ik vind dit prikbord ook geweldig. Ik heb dit een paar maand geleden ontdekt en nu kijk ik er bijna dagelijks op.

Soms reageer ik en soms plaats ik een berichtje.

Ook de vragen van anderen vind ik leuk om te lezen.

Ik heb al verschillende vragen beantwoord gelregen.

Groetjes Willy

• Carla

Hoi Gerda,

Jullie zijn al fijn aan het aftellen. Ik zal nog wat langer geduld moeten hebben.

Ik wens jullie alvast een voorspoedige reis en een heerlijke vakantie!

Enne… graag gedaan, hoor!

groetjes,

Carla

• JaPa :o)

Hetty,

Dan mag jij dit prikbord enorm VERSLAVEND vinden, maar ik vind het prikbord ERG SPANNEND om regelmatig de verhalen van de “adviseurs” te lezen, daar steek je toch wel het e.e.a. van op.

Allen een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• Hanna

kijk elke ochtend en avond even,

vaak staan er onderwerpen op waar je wat aan hebt,vooral als je voor het eerst naar kroatie gaat.

nu heb ik nog wel een vraag,is het goed te doen om in Slovenie te overnachten met caravan of kun je beter in Oostenrijk bij Graz overnachten.las ergens dat de campings in Slovenie voor 1 nacht ook nogal prijzig zijn.

• ellen

De meeste campings in Slovenie zijn qua prijs prima te doen.

Oa. Terme Catez is daarop een uitzondering, want naast campingplaats betaal je ook meteen voor het zwembad/aquapark.

Als dag-toerist voor het aquapark betaal je een toegang van 9 euro ofzo. Dus als je per persoon 15 euro moet betalen voor een overnachting op de camping, is het helemaal zo slecht nog niet ;-) Want daarmee mag je zowel op de dag van aankomst alsook op de dag van vertrek gebruik maken van het aquapark.

Echter, kom je aan het begin van de avond, slaap je alleen maar en vertrek je de volgende ochtend al weer vroeg, dan is het wèl duur….

Als je via Graz/Maribor rijdt en een overnachtingscamping zoekt, is http://www.cck.si/ misschien wel wat. Ik ben er zelf nog nooit geweest. Kost 9 euro p.p.n.

Gevonden via http://www.slovenia.info

Vlak voor Graz (op de heenreis) weet ik ook nog wel een camping. Maar die staat nergens op de borden of in een gids. Net buiten het dorpje Peggau is een mini-camping bij een manege. Vanaf de A9 het dorpje uit en dan ergens afslaan over de spoorrails, langs een houtzagerij en dan kom je bij de manege. Langs de manege is een veld waar je kan kamperen. Netjes bij elke plek een stroomaansluiting. Overnachten kost maar een paar euro.