Camping San Marino / Eiland Rab

• Adriaan Zijlstra

Wij zijn van plan om dit jaar naar camping San Marino op het eiland Rab te gaan. Wij zijn al meerdere keren naar Kroatie geweest en vroegen ons af wat er allemaal op het eiland te doen is. We vinden het bijv. leuk om 's avonds naar plaatsjes te gaan enzo, kan dit ook op het eiland Rab of moet je daarvoor naar het vaste land. tevens zou ik graag willen weten wat de ervaringen zijn met camoing San Marino, we hebben 2 kleintjes bij ons van 6 maand en van 2,5 jaar. Is dit eek geschikte camping met schaduw en leuke speeltoestellen ?? Wie kan mij informatie geven. We gaan in de periode vanm 22-08 t/m 13-09, hoe is het weer daar dan (over het algemeen)?

• ineke

Hoi Adriaan,

Wij zijn jaren op het eiland Rab geweest. We zijn geen campingmensen dus daar kan ik je niets over vertellen. Wel weet ik dat de meeste stranden heel geleidelijk aflopen in zee, wat met kleine kinderen wel erg prettig is. Verder is Rab-stad heel gezellig om een terrasje te pikken. Lopar is ook leuk,maar erg klein….het dorp is een beetje het verlengstuk geworden van de camping. Met een continu-soevenirmarkt…….In Lopar vind je wel restaurant Lavanda waar je supergoed kunt eten, met een prachtig uitzicht!!!!

Volgens mij is het weer er meestal goed tot half september……