werken in Kroatie

• wendy kesler

Hallo

ik ben wendy ik ben 18 jaar en woon in nederland ,

Ik kom zelf al met me ouders al 10 jaar in kroatie dus ken het land,

Ik zoek werk in Kroatie,of voor zomer werk,in een leuke kroeg ,disco ,snackbar,maakt me niet uit,wat ik wel zou willen is dat daar onderdak geregeld word,je ticket(eventuweel zelf) redelijk salaris

Of ik wil voor een langere periode naar Kroatie

ik ben kapster dus ,Weet er iemand iets????? groetjes wendy

• Guy

Ik denk dat Norbert je wel goede raad kan geven.Ik denk alleen maar dat je beter nog even kunt wachten tot Hr. lid van de EU wordt.Ik weet niet wat je een redelijk

salaris noemt maar als je al werk vindt zal je je tevreden moeten stellen met zo'n €450 á 500 en als ze dan nog willen afdragen voor je pensioen en zorgverzekering mag je heel blij zijn.

• Norbert

Werken alhier is zeer lastig, je moet immers vergunningen hebben en dat duurt eeuwen.

Om nog deze zomer bij een camping te werken moet je echt geluk hebben, de meeste zitten al vol.

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het makkelijker is om in Spanje of Italië te gaan werken. Daar heb je geen problemen met vergunningen en zul je makkelijker werk vinden.

• Gerda

Hee Norbert …. :)

Ja Wendy is mijn dochter ….. je hebt haar gezien bij ons :)

Maar over werken in Kroatie ….. heb je ook voor seizoenswerk al die vergunningen nodig dan ? gewoon nieuwschierig hoor want inmiddels heeft ze een prachtig aanbod van een organisatie in Holland die haar wil hebben voor een hotel op Kreta ….. maar heel naief dachten wij dat zij voor een zomer periode wel zo aan de slag kon in Kroatie …

Enne ….. we bellen he :)

• Norbert

Aan de slag op Kreta ?

Zou dat direct accepteren denk ik.

Hier heb je werkelijk overal vergunningen voor nodig en die papieren krijg je niet eventjes snel voor elkaar. Daarnaast is het salaris natuurlijk ook vrij beperkt, met 2 euro per uur denk ik dat je er wel bent en als je geluk hebt zijn het er 3.

Wendy zou het natuurlijk ook illegaal kunnen proberen, maar dat zou je het beste ter plekke kunnen regelen.

We spreken elkaar wanneer jullie hier weer zijn, goede reis en tot over een paar weken.