Verbouwing Porto Sole

• MariaR

Iemand nog laatste nieuws over de toestand rond de verbouwing op camping Porto Sole ??

• Anne

Ja ik !! ;-) Vrienden van ons zijn net terug en zijn een kijkje wezen nemen op de camping. De verbouwing is klaar, alles ziet er prachtig uit ( een beetje modern/lounge ) en toen hun er waren ( dag of 10 geleden ) moest de boel alleen nog een beetje worden ingericht. Helaas hebben ze geen foto`s maar een film gemaakt, anders had ik je die misschien even kunnen mailen.

Het oude vertrouwde is er een beetje af, de mensen bij het watersportcentrum en de Blue Moon zijn weg, nu maar hopen dat het nieuwe ook goed gaat bevallen.

Ik vrees alleen dat de prijzen volgend jaar wel weer behoorlijk wat hoger zullen zijn.

Tot op Porto Sole ;-)

• MariaR

Bedankt voor de info Anne

Wij vertrekken over 6 dagen en zijn heel benieuwd hoe het er nu aan toe gaat,

zeker ook voor wat betreft het aanleggen van de boot.

Ik hoor wel dat het zwembad nu zoet water is !

En inderdaad ; de prijzen zullen volgend jaar wel omhoog geschroefd worden.

Grtjs

Maria

• Anne

Volgens horen zeggen kun je je boot wel in de haven kwijt ( ook in het oude deel ) maar is er geen bewaking meer ( al stelde dat niet erg veel voor, want vorig jaar is onze boot er gestolen ).

Misschien wel raadzaam om wat extra materiaal ( boei ofzo? ) mee te nemen om de boot vast te leggen. Ben trouwens wel benieuwd of ze evengoed liggeld rekenen…