Nog een ferry vrraagje

• Nicole

Wij komen vanuit Plitvice en gaan naar Cres, we twijfelen tussen Senj-Baska/Valbiska-Merag of even langs de kust naar Krajevica rijden en de brug over en dan Valbiska Merag?

• JaPa :o)

Nicole,

Ik denk dat je wel met de ferry van Valbiska naar Merag moet, omdat er volgens mij geen ferry vaart tussen Senj en Baska.

JaPa.

• Marko

De ferry Senj - Baska vaart sinds jaren niet meer.

Je zult dus wel via de brug naar Krk moeten en vervolgens het veer Valbiska - Merag nemen.

Marko

• Marko

Ik zie nu dat Japa ook al geantwoord had. Heb ik op een of andere manier over het hoofd gezien. Maar een dubbel advies is nooit weg.

• Carla

Nicole,

De ferry tussen Senj en Baska komt volgend jaar pas weer in de vaart. Ze wilden de ferryverbinding dit jaar weer invoeren, maar het is één jaar uitgesteld.

• Nicole

Oh, Japa, dan is jouw routplanner niet meer up to date….die geeft nl. wel senj baska als kortste route!!!! Dan maar over de brug! Bedankt allemaal

• Nicole

Dank voor alle snelle reacties, we gaan lekker over de brug. Nog 2 nachtjes…..

• Guy

En als het weer zo blijft als gisteren zal je het beslist niet koud hebben.Op Cres was het gisteren bijna +35.Dat belde mij gisteren mijn dikke(letterlijk en figuurlijk)

vriend.Hij heeft gelukkig airco.Prettige vakantie.

Nicole,

Dat klopt, en ik heb dat enkele maanden geleden (met nog andere wijzigingen) aan de leverancier van de routeplanner doorgegeven, maar het wijzigen van kaarten duurt minimaal een jaar zegt men.

Maar deze wijziging had NAVTEQ natuurlijk al véél eerder op zijn kaarten moeten aanpassen.

Maar ondanks dat, een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

Ferry traffic

12.07.2008 14:12

Traffic is heavy in the ferry ports: Mišnjak and Prizna (3-km-long traffic jams), Jablanac and Valbiska (2-km-long traffic jams).

The ferry Split-Vis leaves the port Split today at 7 pm, instead at 6 pm.

The ferry Valbiska-Lopar for the island Rab does not operate till July 17.

JaPa.