Pas op!

• wil

Als iemand van plan is een gebruikt tolvignet voor slovenie te kopen let dan goed op wat je koopt. Als deze goed op de ruit geplakt is geweest kan hij er niet heel af komen er zitten namelijk kleine 3 hoekjes in die niet met het geheel meegaan.

Je riskeert dan alsnog een boete van 200 tot 800 euro.

Ik heb het zelf geprobeert voor een collega en het gaat met geen mogelijkheid.

Dus let op wat je koopt.

• Robert

Ja, die Slovenen zijn ook niet gek….

• wil

DAN HEB JE HET NIET GOED GEDAAN

• Marko

Wat is er niet goed gedaan?

• wil

het plakken

• Marko

oh

• ellen

Zelfde dus als het vignet van Oostenrijk. Dat krijg je er ook niet in zijn geheel af.

• ineke

Nee, maar die van Zwitserland wel….dus ik had ook nog een beetje goede hoop…..

• JaPa :o)

Let wel!

Zonder vignet rijden is een boete van: € 300,00.

Met een gemanipuleerd (al eens geplakt) vignet op de voorruit is de boete: € 800,00. Mensen, welk een risico willen jullie lopen voor die € 35,00.

JaPa.

• ineke

Het is niet mijn bedoeling om een risico te gaan lopen.

Mijn ouders kopen al jaren een gebruikt vignet voor Zwitserland, waarbij je totaal niet kunt zien dat hij ooit geplakt is geweest……en ALS ik zo'n vignet ook voor Slovenie had kunnen kopen, zou ik dat gerust doen.Want dan loop je geen risico………Nu zullen wij gewoon een vignet kopen, hopelijk ergens in Oostenrijk.

Het enige wat ik hoop, is dat de EU de maatregel niet in september/oktober gaat terugdraaien……want (voor zover ik weet)zijn zij het nog steeds niet eens over de invoering van dit vignet…….