Wie kent appartement Ga-Ga op Krk of de omgeving?
Mogen er op Krk honden op het strand?
Alvast bedankt!
Gr
Niek En Koos
Niek en Koos,
Het strand nabij het hotel Drazica is vorig seizoen opengesteld voor honden. Het stadsbestuur en de toeristisch bureau van de stad Krk zien dit als de start van een groter project waarin het strand extra faciliteiten krijgt zoals beter bewegwijzering en douches voor na het zwemmen. Hiermee wil de stad Krk tegemoet komen aan alle toeristen die niet zonder de trouwe viervoeter op vakantie gaan.
Verder is 90% van alle andere stranden “verboden voor honden”, dat staat overal duidelijk met borden aangegeven.
Het appartement GaGa in Krk ken ik niet persoonlijk, maar we komen er regelmatig langs als we camping Jezevac bezoeken, want daar ligt het tegenaan. Vlak aan de zee, een restaurant en de tennisbanen. En een prachtig uitzicht op Krk-stad. En zo'n 10 minuutjes lopen van de boulevard van Krk-stad.
Een fijne vakantie toegewenst door:
JaPa.
Dag,Heel hartelijk dank voor uw snelle reaktie (en zo uitgebreid). Welke camping Jezevac bedoelt u? Als ik nl via Google Earth zoek zijn er diverse op Krk. Ik zou hen nl graag willen emailen over hun (honden) strandbeleid aldaar. Via het verhuurkantoor van GaGa kom ik nl ook niet verder, het zou een regelrechte ramp worden met 2 Labradors om aan het strand te verblijven als ze de deur niet uitkomen….. Staking!
Nogmaals dank voor de te nemen moeite. Wat is trouwens een fijne periode, qua temp., om op Krk te zijn (u lijkt mij een expert…)
MVG
Ine, Niek en Koos
Beste Ine, Niek en Koos,
Labradors zijn toch van die grootte honden?
Voor contact met camping Jezevac kijkt men op deze website http://www.campings.com/camping-jezevac-krk/?idlengua=6
Op deze camping zijn honden toegestaan, maar of er ook een appart strand voor honden is weet ik niet zeker.
Wat voor “ons” de fijnste periode is om naar Krk te gaan zijn de maanden mei en juni, en half oktober tot half november.
Voor meer informatie over het eiland krk kijkt je op onze website http://www.eilandkrkkroatie.nl
JaPa.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?