Goedkope vliegvakantie Kroatie

• Linda

Hallo allemaal,

Ik zoek een goedkope vliegvakantie naar Kroatie. Ik ga met mijn vrienden en ik wil graag in september of oktober naar Kroatie het liefst Dalmatie. Het maakt me niet uit of het een hotel, appartement, camping, enz. is. Ik kies gewoon voor het goedkoopste. Waar kan ik een goedkope vakantie vinden? Camping vind ik ook prima, maar dit zijn volgens mij altijd autovakanties? En een losse ticket is ook niet goedkoop?

Alvast bedankt, Groeten Linda

• Linda

Ik ga met mijn vriend

• Bas

Há, há… Natuurlijk al een hoop e-mails gehad op je mail adres. Ook een erg uitdagend mail adres gebruikt om te registreren. :-)

Maar om toch even serieus te blijven, als je alleen een vlucht zoekt kan je eens bij German Wings kijken. Hier kan je heel voordelig vanuit Duitsland vliegen. Dusseldorf, Dortmund of Aken zijn niet zo heel ver weg. Ligt er natuurlijk ook aan waar je vanuit nederland wil vertrekken. http://www.germanwings.com/index.nl.shtml

Voordelige reisbureaus ken ik niet die op Kroatie vliegen.

• David

Ik vlieg ook met German Wings, vanaf Dortmund en Keulen naar Split respectievelijk Dubrovnik. Als je de juiste dagen uitkiest hoeft dat niet zoveel te kosten. In ieder geval veel goedkoper dan via Amsterdam.