Hallo allemaal,
Ik ga de 24e van juli naar Kroatie, het wordt de eerste keer. Ik heb al enige malen op routenet en andere sites een routeplanning gemaakt, toch zie ik van mensen die naar het lijkt deze reis al vele malen gemaakt hebben tips en opmerkingen over de reis. Wij zijn van plan om via neurenberg passau linz/wels graz maribor zagreb te gaan. Routenet geeft aan dat we Groningen - Trogir in 15.22 uur kunnen doen!!
We zijn van plan om te overnachten in Graz dan door te rijden naar de plitvice meren, hier ook 1 overnachting of in Split en dan naar Trogir. Na een week verkassen we naar Porec.
Ik heb op het forum al vernomen dat de nederlandse ID kaart gewoon te gebruiken is voor Kroatie, alleen wij willen ook een dag naar Dubrovnik en dan komen we door Bosnie, lukt dit ook met ID?
Verder nog iemand tips voor mij in de omgeving Trogir of evt Porec op het gebied van goede restaurants/bars/clubs etc, of must do's..
Verder las ik ook nog dat je via het web alvast een kaart voor de tauerntunnel kan kopen, wat is hier het voordeel van(dat je sneller door kan rijden)
Alvast bedankt
Eduard