2x overnachten in umag of porec

• sabrina

Hallo,

Volgende week gaan we voor een week naar park sol polynesia in umag…van zaterdag tot zaterdag….nu wilden we eigenlijk liever op maandag vertrekken dus we zoeken nog 2 extra overnachtingen…we zijn met de auto..heeft iemand tips?

groetjes

fam timmermans

• sabrina

mag trouwens ook een camping zijn…tent of caravan…als we maar ergens kunnen overnachten..sabrina schreef:

>

>

• Norbert

Er is overal plek zat, dus gewoon hier naartoe komen, apt of camping uitzoeken en lekker daar gaan zitten.

• sabrina

Hoi Norbert,

Ook in het hoogseizoen dan?

vriendelijke groetjes sabrina

• Norbert

Er zijn momenteel veel minder toeristen dan normaal, men schat het op ong 50 % van wat normaal is rond deze tijd van het jaar. Er wordt dan ook overal geklaagd en inderdaad is het ook lang zo druk niet met het verkeer.

Je kunt dus overal nog genoeg plek vinden, sterker nog, denk dat je nog kunt afdingen ook, sommigen zitten met de handen in het haar omdat er geen toeristen komen.

• Yvon

Huh, Norbert, je zegt dat nu wel, maar camping Zelena Laguna staat helemaal vol! Zelfs onze reservering dreigde geannuleerd te worden, wegens overboeking.

We vertrekken a.s. zaterdag en het is bijna onmogelijk om in Istrië een plaatsje op een camping te krijgen, is me verteld.

Zou de grote drukte dan nog komen?

• Norbert

Er zijn meer campings dan alleen Zelena Laguna, besides, volgens mij werd er niet specifiek gevraagd naar een camping. Park Umag heeft nog plek zat, ook op Valkanela zag ik genoeg open plekken en dan hebben we nog een kleine 20 campings alhier.

Wanneer ik gewoon om me heen kijk en mijn oren te luisteren leg dan kan ik niet anders concluderen dat je zonder al te grote problemen een kamer zult kunnen vinden. Natuurlijk zit je dan niet met je neus op het strand, maar dat lijkt me logisch.

Je kunt natuurlijk ook in een hotel gaan zitten voor een paar dagen en dat hoeft niet eens al te duur te zijn. Ga bv maar eens kijken in Tinjan, kun je eten en slapen (en drinken). Slapen doe je daar al voor 15 euro pp.