Wij gaan 30 juli naar camping Zaton in Nin.
We willen een overnachting nabij de tauerntunnel.
Wie weet de “snelste”route en waar moeten wij dan ongeveer overnachten.
alvast bedankt
Route is niet moeilijk : Ljubljana-Zagreb-In Zagreb de nieuwe A1 op richting Zadar-Split.Eens de Maslenicabrug over de eerste of volgende afrit nemen.Kom je weer op de oude kustweg terecht en dan gewoon richting Zadar.Bij Murvica rechts.Er is een duidelijk verkeersbord.Ik mail je nog een schema van de situatie ter plaatse.
Nee, dat denk ik ook niet… al vind ik, persoonlijk, die route wel veel prettiger rijden. Er blijven echter altijd mensen die de voorkeur blijven geven aan München>Salzburg>A10. Gelukkig maar, want anders zou het op de andere route ook veel drukker worden :-) De route over de A10 is trouwens ook best wel fijn, maar dan wel buiten het hoogseizoen, zoals jij ook doet. Dat begint trouwens inmiddels ook alweer fijn op te schieten hè?! Nog eventjes verder strepen op de kalender!
Hallo Carla,
Wat “stom” van mij, inderdaad ligt Ljubljana niet in Oostenrijk maar in Slovenie. Ik was even niet bij de les nadat ik de 259 ste route had verstuurd.
Misschien wordt Erick wel de 260 ste van dit jaar. Als ik de route naar Zaton voor vakantiegangers moet maken, dan stuur ik ze sinds kort over de vignetvrije route in Slovenie.
JaPa.
Hallo,
Jullie hebben gelijk de tauerntunnel vermijden en via graz / maribor rijden naar Zaton.
Het is een stukje om naar je staat geen paar uur stil dat is toch jammer van je vakantietijd.
Is iemand als via de vignetvrijroute geweest. Wij hebben namelijk een boottrailer van 244 breed is dit verstandig zo te rijden of moeten we gewoon via de vignetroute rijden.
Groetjes Brigitte
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?