Hallo Cynthia,
Wij hebben vorig jaar op Lanterna gestaan, wij zijn met zijn tweetjes maar als
je met kinderen naar deze camping gaat weet ik zeker dat jullie het er naar je zin hebben, er zijn hele mooie zwembaden en 1 speciaal voor kinderen, verder is het sanitair erg schoon het wordt heel de dag goed bijgehouden, de restaurants zijn goed en niet duur geen culinaire hoogstandjes maar je krijgt waar voor je geld, in Porec zijn 2 supermarkten de cash en carry is goedkoper dan Konzumer
cash en carry is te vinden links voor de Konzumer naar boven, het zeeaquairum in Porec zou ik niet bezoeken is niet veel aan, Novigrad waar wij net zaterdag van terug gekomen zijn is zeker een aanrader er is iedere avond wel muziek en heel gezellig ga zeker aan het haventje een ijsje eten ze gooien daar met ijs en 20 meter verder vangt er 1 het ijsbolletje in zijn mond op, heel leuk en het is er erg gezellig, je moet het gewoon ervaren maar het is maar net wat wil je en waar bestaat je gezin uit, wij hebben dit jaar in Novigrad op de camping gestaan en hebben er een heerlijke vakantie gehad het is altijd moeilijk om van iemand anders af te gaan iedereen viert zijn vakantie op zijn manier ik wens je veel plezier en geniet ervan,
groetjes Elly