capmingtips nabij Plitvice meren?

• Bas Kortenbach

Het blijkt lastig om op internet en in gidsen campings te vinden nabij de Plitvice meren. Heeft iemand tips??

• Guy

Bas,kijk eens op www.campingmening. nl Ik vrees dat er niet veel te vinden zal zijn in de buurt dan camping Korana. In 2009 zou camping Jezera geopend worden

door een nederlands echtpaar.

• Bas Kortenbach

dank je voor je reactie, ik heb hen al benaderd voor tips. Wij hebben een kaart waar toch wel vier of vijf campings op staan maar op internet kan ik er niets over vinden. Als iemand ervaringen heeft…..

• Carla

Hoi Bas,

Kijk eens op de volgende link:

http://www.camping.hr/SearchByRegion.aspx?regionId=522&j=ENG

Succes!

• Carla

Hier is nog een site waar je beoordelingen m.b.t. de verschillende campings kunt vinden:

http://www.zoover.nl/reizen/kroatie/camping?N=6

• Jan

Beste Bas,

Als je naar de website gaat welke Carla geeft, vind je Camping Borje.

Informatie hierover is te vinden www.campingcheques.nl of in de gids op pag.427.

Groetjes,

Jan

• ellen

Wij hebben al een paar keer op camping Korana gestaan en dat is ons prima bevallen.

Lekker tussen het groen, geen afgebakende plekken, net santair.

• Jaap

We zij net terug van onze vakantie in Kroatie, als eerste hebben we 2 dagen gewandeld bij de Plitvice meren. Dit is zeer zeker een aanrader voor de liefhebbers van natuur en watervallen. We hebben met de caravan op camping Borje gestaan, deze camping is ca.10 km voorbij de ingang van de Plitvice meren het sanitair is super schoon (camping was nog tamelijk rustig, vanaf begin augustus wordt het drukker door Italiaanse vakantie gangers) en de plaatsen zijn niet afgebakend, het personeel is heel erg vriendelijk. Bij de receptie van de camping kan je op het entree bewijs van de Plitvice meren een stempel krijgen en de volgende dag zonder extra kosten deze meren weer bezoeken.

• Bas Kortenbach

Bedankt voor de tips allemaal! we hebben nu drie alternatieven:

Camping Tourist, ten noorden van de plitvice meren in Rakovica

Camping Broje, 10 km voorbij ingang Plitvice, p 427 van de gids

Camping Korana, staat ook in de gids volgens mij.

Wi